Copia ~ Jurnalul Balerinei #4

N-ajungem nicicand la fericire. E undeva acolo sus, un ideal pe care nu-l putem atinge fiindca noi nu suntem perfecti. Pentru ca perfectiunea in sine e un ideal. Fericirea e ceea ce-am cautat intreaga-mi viata doar ca sa realizez cat de trista sunt. Doar ca sa realizez ca va lipsi in permanenta ceva, ca voi simti mereu un mic gol in stomac temandu-ma ca nu fac ceea ce trebuie si ca voi fi mereu urmarita de greseli pe care vreau sa le uit.

Am invatat cat de greu imi este singura si cat de greu imi este inconjurata de oameni. Am invatat ca ma simt singura intre atatia oameni, am invatat ca ma simt abandonata cand intr-adevar sunt singura, iar acum spune-mi mie, eu unde gasesc locul potrivit, daca nu l-am gasit pana acum?

Eu unde imi gasesc increderea, sprijinul, prietenia, daca nu le-am gasit pana acum? Sau m-am amagit singura crezand ca le voi gasi la cineva, cand de fapt trebuie sa le caut in mine, sa vad daca exista? Pentru ca daca e asa, increderea a murit de mult, prieteni imi sunt doar cuvintele si muzica iar sprijin imi e doar faptul ca stiu ca nu pot decat sa merg inainte.

Nu mai stiu cine sunt, nu mai stiu daca sunt cineva sau doar incerc sa fiu. Nu mai stiu daca are sens ceea ce fac, sau sunt doar alta fiinta neajutorata in mana tremuranda a vietii.

Imi aduc aminte, atunci cand eram copil, chiar si acum ceva timp cand nu eram un copil…cand aveam un scop, cand stiam ce trebuie sa fac, unde trebuie sa merg…iar acum tot ce stiu e aceeasi mantra repetata de ani de zile, aceeasi mica flacara ce incearca sa nu se stinga: imi doresc sa conteze. Imi doresc ca tot ce fac, ca fiecare lucru si fiecare efort sa conteze. Ca viata mea sa nu se scurga si sa se duca fara nimic lasat in urma, dar cand pare asa banala mi-e greu sa cred ca va fi vreodata atat de importanta. Pur si simplu nu mai stiu si nu mai cred cand mi se spune ca toti sunt speciali, inclusiv eu.

Mi-e teama ca am devenit doar o copie.

Deci...ce parere ai?

