Zile

Stiu, dragele mele, ca v-am cam plictisit saptamana asta si probabil tot anul o sa va plictisesc…sunt ocupata cu socializatul, rugatul sa nu ma asculte la istorie, alegerea hainelor pentru scoala si dramele in dragostea mea inexistenta… Mdah. Mi s-a dus si ultimul strop de iubire din corp (poate doar pentru ciocolata, prietena regasita de la gradinita si 1D mai am un pic)

M-a lovit raceala, ieri dormeam pe banca la romana si se misca cu totul clasa la fizica.Aproape ca am lesinat in autobuz si luni mai am si latina cu cel mai de speriat prof si trebuie sa invat si nu am niciun chef. Si citesc o gramada de ficuri de pe wattpad si ma inchin cand mai dau de cate unul bun (ma refer la cele cu 1D) pentru ca majoritatea par scrise de fane obsedate de 10 ani si te zgarie pe creier (si nu, nu incerc sa ma dau mare ca as scrie eu bine, poate si eu zgarii pe creier pe cineva, dar chiar ma deranjaza cand vad 50 de comentarii la un capitol plin de greseli gramaticale/clisee/exagerari ) Dar si cand dau de unul bun…imi dau lacrimile din toate nimicurile :))

Altceva…cum v-am zis, n-am prea scris la nici o poveste, nu ma simt in stare deocamdata. Parca toata vara am fost alta persoana, am avut alta dispozitie, una care-mi permitea sa spun lucrurilor pe nume, sa ma simt stapana pe mine si asta s-a reflectat in povestile mele… Iar acum scriun in Jurnalul Balerinei pentru ca intotdeauna am vazut balerinele ca pe niste persoane foarte fragile dar care continua sa lupte mereu si mereu prin dansul lor. Asta daca va intrebati de ce am ales tocmai asta.

Deci...ce parere ai?

