Jurnalul Balerinei #3

„Ma simt atat de egoista. Atat de singura in egoismul meu si atat de rea cu ceea ce insemna candva totul pentru mine. Nu pot sa cred ca dau zambetele mele sincere pentru ceva atat de ireal…nu pot sa cred ca sper la o dragoste ce nu va exista niciodata. Simt ca e gresit in toata fiinta mea si totusi il privesc de la distanta, gandindu-ma ce bine ar fi sa fiu inconjurata de bratele lui si ce bine m-as simti stiind ca el imi e alaturi.

Iar apoi realitatea ma izbeste si stiu ca nu se va intampla. Pentru ca e eu sunt fata aceea ce zambeste tot timpul si nu se baga in seama si nu are tupeu, iar tu ai toate fetele la picioare si nu ma vei baga niciodata in seama…probabil e mai bine. N-as sti sa reactionez daca ai face-o. As fi prea timida sa-ti raspund sau prea speriata sa accept ca poate contez pentru tine.

Si din nou, lucrurile sunt simple. Nu contez pentru tine. Dar doare atat de tare ca am ajuns sa te privesc si sa ma gandesc continuu la ce ar putea fi…si totusi nu vreau sa regret. Nu vreau sa-mi incredintez inima cuiva care stiu ca probabil o va faramita…

Si daca nu e asa? Sa risc? Cand am riscat eu pana acum? Mai ales cand vad asa de bine ca nu sunt genul tau…de ce continui sa cred ca tu esti genul meu?!”

Deci...ce parere ai?

