Jurnalul Balerinei #2

„Isi lasa privirea in jos, impiedicand lacrimile sa alunece pe obraji. Se simte singura. Inconjurata de atata lume si totusi atat de singura…nu stie ce sa zica, nu stie cum sa le vorbeasca si nu stie daca se incadreaza undeva. Si-ar dori sa vada pe cineva ca ea, stand intr-o parte si sa se apropie unul de altul, dar nu vede pe nimeni, pentru ca nu e un film siropos. Nu simte ca apartine niciunuia dintre grupurile alea. Nu simte ca e naturala cand le vorbeste si nici ca se simte bine cu ei… Simte doar ca vrea sa scape.

Ii vine din nou greu, aproape incepe sa planga, isi dorise cu atata ardoare sa nu mai simta acel ghem in stomac, sa nu se intoarca si sa-si doreasca sa stea departe, sa fie in locul ei – in sala ei de balet. Era singurul loc in care mintea si corpul i se concentrau pe altceva, singurul loc in care uita ca nici oamenii, nici singuratatea nu au facut-o fericita si o durea sa stie ca nimanui nu ii pasase destul cat sa incerce sa o faca… ”

Sunt paragrafe, simple paragrafe umplute cu povesti sau doar descrieri mici dar speciale. Jurnalul Balerinei e anonim, e al meu si al tuturor si vreau sa va rog…daca vreodata va regasiti in ceva de aici, in vreo descriere sau vreo situatie, scrieti la randul vostru cateva randuri si trimiteti-le, daca vreti sa fie publicate aici, daca nu doar spuneti-mi ce ganditi. Vreau sa stiti ca eu ascult pentru ca si eu imi doresc sa fiu ascultata.

2 gânduri despre “Jurnalul Balerinei #2

  1. Ma regasesc in aceste file de jurnal pentru ca acum mult timp eram si eu o balerina insa toate acele sentimente descrise sunt evidente abia acum.Foarte frumos descris si ma bucur ca ai abordat tema asta care mie imi place enorm! :X

    • Jurnalul Balerinei e facut sa te faca sa te simti alaturi de cineva – nu neaparat din cauza faptului ca ai facut ori nu balet🙂 puteam folosi la fel de bine pictorita, scriitoarea, cantareata – nu balerina, eu cred ca toti suntem la fel in unele situatii, deci am cautat un mod de a arata ca nu suntem niciodata complet singuri

Deci...ce parere ai?

