Cat de minunat…

In fiecare zi vedeam acel afis stupid. Il numesc stupid acum, dar atunci il adoram. Zambeam de fiecare data cand il vedeam. Spunea ceva simplu si de fiecare data citeam si faceam in tocmai. „Pentru un minut, te rog, opreste-te, priveste cerul si intelege cat de minunata este viata.”

Am fost asa o persoana vesela, asa fericita – iubeam viata. Si toate astea-s la trecut, pentru ca eu nu mai sunt nimic prezent. As putea fi in spatele tau, poate o sa fiu undeva sus si o sa va vad pe toti sau poate doar am disparut. Am murit. Stiu asta pentru ca eu am vrut sa merg exact atunci pe strada, pentru ca am asteptat ca masina sa nu poata opri si ca nimeni sa nu ma poata opri pe mine.

Imi amintesc clar ca am vazut afisul ala din nou dimineata, apoi am intrat in liceu. Apoi cineva a strigat dupa mine lucruri care m-au facut sa plang. Lucruri pe care n-as fi vrut sa le aud vreodata pentru ca dintre toti, eu am incercat sa fiu cat de buna pot fi – gandeste-te tu, nu faci decat sa iesi cu o persoana. Sa fii destul de naiva si sa nu stii ce reputatie are – vrand doar sa te resemnezi pentru ca doar suferi din cauza altuia. Poate nu e corect, dar ma saturasem sa plang pe umarul celei mai bune prietene. Poate ca aveam nevoie sa gust putin din ce nu aveam, chiar daca stiam ca nu este exact ce imi doream. S-a dovedit a fi amar.

„curva”, „tarfa” – categoric nu erau cuvinte ce le auzeam in fiecare zi – nu adresate mie. Stii ce doare si mai tare? Cand il vezi pe el cum se preface ca intr-adevar ai fost una. Si suporti totusi, pentru ca stii ca zvonurile dispar in timp si astepti si speri ca cel care chiar conteaza sa nu le asculte, sa vina la tine si sa iti spuna ca nu conteaza si ca stie mai bine cine esti – asa se intampla in carti, in filme si despre asta vorbesc melodiile, dar asta nu e realitatea. Realitatea este ca il vezi intr-un colt indepartat, unde nu pot fi vazuti, sarutandu-ti prietena cea mai buna. Cea care te ascultase vorbind si plangand din cauza lui. Fara sa aiba macar bunul simt sa incerce sa se opreasca cand te vede.

Si stii cand te intorci si vezi afisul ala si il citesti printre lacrimi – si te gandesti cat de mincinos e? Nu lua o decizie atunci pentru ca o vei regreta toata…ei bine nu toata viata, decizia mea mi-a luat viata. Ideea e ca stiu ce inseamna sa ai o zi proasta si sa para ca lumea in general a decis sa-si bata joc de un om care n-a gresit cu nimic, dar poti sa ramai in urma ca mine, sau poti merge inainte si sa accepti ca s-ar putea sa mai primesti o lovitura si sa pici, dar iti asumi pentru ca daca nu, vei fi ca mine si nu vei reusi sa vezi niciodata ce urmeaza.

_____________________________________

Scuze, m-am cam pierdut pe parcurs, dar asta e alt one-shot, sper sa va placa. Nu stiu daca e destul de profund, daca e destul de frumos, dar nu asta conteaza. Cred ca ce conteaza e ca e important pentru mine…

 

25 de gânduri despre “Cat de minunat…

  1. E frumos si profund tocmai pentru ca e scris de tine🙂 Nu am auzit pana acum de un afis de genul asta, dar ar fi ceva sa apara si pe la noi…nu stiu, te face sa te gandesti la chestii…

    • da, ei bine cred ca depinde de moment, te poate face sa zambesti sau sa plangi🙂 mersi de apreciere, iar afisul l-am vazut pe tumblr si combinat cu…o experienta neplacuta din ultimele zile a iesit asta😀

        • mdah…scoala a fost bine, am o clasa tare de treaba si s-a rezolvat tot…vineri seara aflu ca „prietena mea cea mai buna” a devenit iubita celui de care imi place stiind ca imi place de el:/ ma rog…

        • well, scuza-ma ca-ti zic da’ prietena ta e o mare curva, mai pe romaneste. mi se pare cea mai ingrata si urata chestie pe care i-o poti face cuiva, mai ales atunci cand sunteti prieteni…si daca el s-a combinat cu o tipa ca ea fi sigura ca nu merita mai mult si ca in nici un caz nu te merita pe tine.

        • :)) nici macar n-o stia de doua saptamani pe ea:/ m-am lamurit in sfarsit, imi mai facuse chestii de genul da nu asa importante, lucruri marunte dar cu asta chiar imi distrusese saptamana… trecem peste, trebuie sa ma descarc si…nah, unde daca nu aici?

        • ce prietena….frate, ce m-a enervat chestia asta :)) daca nu ti-ai dat seama pana acum am un temperament de te uiti la mine stramb si sar :)) chiar si chestiile marunte conteaza, pentru ca se aduna si la un momentdat ajungi sa faci chestii tampite. stiu pentru ca si eu am fost in relatii de genul asta si Doamne cat de oarba am fost. Bai, deci fetele astea merita bataie, iti zic :)) phai, sa fi fost eu acolo….:))

        • mie mi-e ciuda, pentru ca de fiecare data inchid ochii la chestiile marunte si dupa cand se intampla ceva si chiar mi-o iau si stiu ca nu mai are rost ma simt ca ultimul om ca am acceptat pana atunci…esti mult mai curajoasa, eu merg pe ideea ca tre’ sa las un pic de la mine – da nu imi dau seama ca las numai eu uneori … :)) oricum mi-ar trebui o „tu” acolo sa ma aduci cu picioarele pe pamant sau sa dai unora o palma cand merita

        • Mda, sunt de toate cand vine vorba de prietenii mei, dar cand e vorba de mine…chiar daca mi-am mai luat-o pana acum tot nu pot sa ma opresc din a face aceleasi greseli mereu. Asta se intampla atunci cand tu umbli dupa altii dar nimeni dupa tine, mnah…

  2. E minunat. Eu ma ingrijorasem, sincer. Credeam ca i s-a intamplat tie. Si, vaii, cat de superb ai descris totul. Ai facut sa fie atat de real, atat de aproape de noi, citorul. Si te-am inteles sau am inteles-o pe ea, fata care povesteste. Oricum as da-o eu, sa stii ca ai scris absolut MINUNAT!!
    P.S: Parca m-am eliberat cand am citit ca e un one-shot.

  3. Frumos one-shot-ul,mi-a placut. Imi cer scuze ca ma bag in discutia de mai sus,dar simt nevoia sa iti spun ceva. Fata aia nu merita absolut nimic din partea ta,trebuie tratata cu indiferenta,imi pare rau ca ti s-a intamplat asta:(
    Pe bune,uneori imi pun intrebarea de ce nu li se intampla lucruri rele celor care fac la randul lor lucruri rele?😐

    • multumesc :* e asa de enervant sa o vad mereu cum face cate un lucru d’asta si pur si simplu pare ca viata ei e perfecta dupa… oricum, ma bucur ca v-a placut one-shot-ul si mersi de sustinere🙂

      • Nu ai pentru ce,stii ca aici o sa te ajutam cand ai nevoie de un sfat sau ceva:* si aparentele sunt inselatoare,pentru ca face chestii de astea se va intoarce roata la un moment dat,si va suferi si ea,macar asta e partea buna a vietii: ” Fie roata si patrata,tot se-ntoarce ea odata…”

  4. Zi-mi doar cine te-a suparat,liceul,nume complet,clasa si cum arata (eventual fb).Acum chiar nu stiu ce sa mai cred la cat de profund a fost pentru ca nu-mi pare un simplu one-shot,e mult mai mult,ceva mai mult pentru ca e descris cu atata…ardoare si pasiune si emotie si durere.

  5. In 5 paragrafe ai descris sentimente pe care altii le descriu intr-o carte. Foarte frumos scris, descris… profund. Mica ta povestioara (si traire) te face sa te gandesti….oare una din prietenele mele ar face asa ceva???? Unele fete sunt foarte foarte rele, dar eu ma gandesc : „Doamne dar pe ele nu le mustra constiinta?” Oricum fie ce-o fi, vorba unei fete care a comentat mai sus ” Fie roata si patrata,tot se-ntoarce ea odata…”

Deci...ce parere ai?

