Liceu ori…

Nu stiu cum a fost prima zi la voi, dar la mine foarte aiurea.

Deci dimineata nu suna ceasul, ma scoala mama de zici ca ma trimite la razboi (stiti senzatia aia cand iesi de sub patura si e foarte frig? dimineata era de trei ori mai rea ca de obicei. )

Bun, plec astept autobuzu’ (al naibii, de obicei vine o data la 5 minute, acuma am stat 15, credeam ca intarzii – am aflat ulterior ca nu era nici o problema pentru ca nu aveam DE LA CE sa intarzii).

Urc in autobuz (adica intr-un loc in care te turtesti rau de tot daca nu esti atent) si pe la statia a treia urca vreo doi mai inalti asa (bine, mie toata lumea mi se pare inalta =)) ) si fiind aglomerat stau in picioare, langa mine. Vorbesc ei ce vorbesc, mai aud cate ceva, la un moment dat zambesc. Sunt cu mine in liceu. Si incepe… „De ce ti-ai facut sacou? Oricum nu-ti trebuie. L-am purtat si eu la vreo doua inspectii. Ce clasa esti? Eu sunt Gabi. Ce dirig ai? Uuuh, naspa. E mai bine de noi. O sa-l aveti pe Vladoi la latina. E naspa rau. Da uite nu mai tre’ sa luati flori. Cu 9 lei mergi la Jinx. ”

Ai avut vreodata momentul ala cand te gandesti ca totul e bne si dupa PAC, nu mai e? Eh, uite vorbeam cu ei, am mers la liceu cu ei (si cu alta lume fiindca eram o gramada, da cu restul nu vorbeam si in curte o groaza de lume. Am sunat sa aflu pe unde sunt ceilalti si pana m-am prins unde sa merg am zapacit-o pe aia la telefon…sunt destul de sigura ca o sa ma pierd la inceput. Oricum nu stiu la ce m-am asteptat, dar clasa asta pare… prea cuminte. Adica nu stiu, credeam ca o sa fie mai vorbareti, parca numai eu si inca vreo doua vorbeam in rest…

Orarul este o chestie imensa cu toate clasele de la a 1-a la a 12-a ceea ce e naspa pentru ca inca nu sunt sigura ca maine am engleza :)) imi sun colegii mei tacuti sa aflu >_<

Am un dirig care primul lucru pe care ni l-a zis a fost „12 baieti sa vina cu mine” si noi ne-am intors spre el, avand doar 3 baieti cu noi… si el nici nu s-a uitat…apoi am mai pescuit vreo 4 si ne-am dus dupa el – nu 12, toti vreo 17 ca niste oite dragute ce suntem.

Ne asezam in banci ( am priiiins banca a treia :)) )si vine si el. Luam manualele (cumva s-au incurcat si acolo lucrurile – dirigu arata usor disperat) . Ma cam sperie. Sincer, e cam…mdeah… ma rog. Maine am si istorie si dirigentie deci il vad de doua ori, vreo 3 ore de engleza (Doamne fereste, n-am avut decat doua anu trecut :)) cica merg la filo, o sa fie bine…aha. Dirig de istorie. Sunt PRAF la istorie. )

Stiti cate pagini are regulamentul? 9. Citite. TOATE. La un moment dat casca si el. Si ne-a tinut patru ore sa semnam vreo…o gramada de tabele, sa completam adrese, numere, locuri de munca parinti chestii d’astea. Era mult mai usor cand faceau asta parintii la sedinta. Si apropo, sedinta noastra o sa fie poimaine:/ AWSOME.

Ne-a batut la cap cu uniforma, am inteles ca facem geo cu cea mai rea profa…da. Trebuie sa-mi prind parul vopsit sa nu ma certe si sa-mi sterg unghiile :(( In plus sacoul arata oribil pe mine.

Si dupa ne pune sa ne prezentam si cativa se gandesc sa impresioneze si vin cu niste replici din alea spirituale si cam ciudate si la alea ne-a bufnit pe toti rasul. In concluzie mi se pare cam aiurea.

20 de gânduri despre “Liceu ori…

  1. Stay chill..La tine totul a fost inca roz. Nu cred ca ai fost scoasa la tabla din prima zi la mate si nici nu cred ca ai atras atentia dirigul tau nebun prin simplul fapt ca nu ai chef de matematica lui de tot rahatul :))
    Dar lasa, o sa vezi ca odata ce te acomodezi cu profii si le stii obiceiurile va fi mai usor. Acum zboara anul si esti a X-a.

  2. Sa stii ca Diannab15 are dreptate, clasa a ix a zboara imediat, sau cel putin la mine asa a facut :)) Si eu trec prin aceasi situatie ca si tine pentru ca mi s-au schimbat colegii si profii si parca as fi iarasi in a ix a :)) Pff, dirigu meu e de mate si pare de treaba asa, poate nu o sa ne omoare la ore :)) Plus ca fac franceza, eu care din a 5 a am facut germana. Am deschis azi manualul de franc si ma uitam ca mata-n calendar :)) Eh, da las ca o prind eu anul asta si poate pana in a 12 a ma bag si pe Delf😉

  3. Eu m-am plans destul la mine pe blog dar zic si aia : a9-a trece cel mai repede pentru ca te acomodezi cu toti si toate si na,greu va fi in primele…2 zile?Apoi tot va veni de la sine😉
    Uuu,dirig de istorie! Eu am avut de sport in generala si nu faceam mai nimic la cele 6 ore de sport+dirugentia pe saptamana =))

  4. oooo!!!!!!!ce dragut!deci, eu zic sa spui multumesc pentru ca:1-nu a fost mai rau;2.Nu ai nimerit cu o diriga scunda, proasta,si rigida-crede-ma, mai exista si specimene din astea si o sa fie groaznic sa stai 4 ani cu el;3.majoritatea sunt timizi in prima zi de scoala-chiar si eu am fost, iar acum nu imi mai tace gura-mai asteapta si tu cateva zile sa va obisnuititi unii cu altii, e destul de probabil sa nu va fi vazut pana acum niciodata;4.ai 3 baieti in clasa.Foarte bine! la mine este doar 1;In schimb, nu te ingrijora-s-ar putea ca sa mai plece , iar din a 11 o sa vina-cam asa se intampla la clasele de uman.Iar referitor la unghii poti daca e sa te dai cu lac maro spre crem-nu stiu, dar nimeni nu observa nuanta asta, desi si la noi la liceu e chestia cu unghiile.Succes la liceul boboaco!

  5. Cam tarziu,dar am ajuns si eu pe aici. ;;)
    Pana la urma ai intrat la filo.:> Ah, si eu tot dirig de istorie am b-) :)))
    Si la mine aceeasi poveste…o clasa de muti,cel putin la inceput parca erai la inmormantare dar acum cam jumate de clasa mai facem asa caterinca la ore dar oricum,suntem cea mai tacuta clasa-numai in ore- in pause nu prea…:)))Eu m-am imprietenit cu niste fete care am zis din prima ca nu le voi suporta.:)))Dar acum totul e bine si o sa fie bine,profii o sa va ia usor,ca sunteti a 9-a;la noi cam asa a fost.

    O sa vezica va trece repede clasa a 9-a.:*La ce liceu esti?

Deci...ce parere ai?

