Poveste noua – ma apuc de treaba

Da, mi s-a dus pauza de lenevit, am inceput o noua poveste, primul capitol e deja pus – poveste se numeste What Should I Say? si are o protagonista cam irascibila si cu multe de spus, dar se pare ca m-am obisnuit cu povestile de dragoste simple, fara fantasy si imi place la nebunie noua idee😀

Primul capitol e de fapt prologul, am observat ca majoritatea eroinelor mele au numele cu „A” chiar si Marisol – o mai cheama Arisee…imi place litera asta :))

3 gânduri despre “Poveste noua – ma apuc de treaba

  1. Si mie imi place litera aia si fug sa vad ce ai mai adus.
    Abia astept sa mai inchei din povestile mele fantasy si sa ma apuc de noua poveste normala.Doamne-ajuta!Poate o sa pun si eu pagina si rezumatul sau macar personajele dar deocamdata l-am lasat pe vinovatul principal in ultima postare :))

Deci...ce parere ai?

