Nou

Deschid asta si nu stiu ce sa scriu. Sa scriu ca am avut cea mai buna vara? Ca am iesit de zeci de ori, am vorbit cu o gramada de oameni, am scris cea mai buna poveste a mea, cred, am vazut o gramada de filme, mi-am gasit o gramada de  noi febleti :)) am facut cele mai bune poze EVER si am facut lucruri pe care nu le-as fi facut in mod normal?

Nici macar nu stiu daca regret sau nu ca se termina, fiindca desi am facut toate astea, simt ca trecut pe langa mine, mi-a luat toate temerile si tot entuziasmul fata de noul an. Ma simt de parca tot ce ma asteapta acolo, la liceu, nu-mi e in nici un caz nou – desi este. Ma simt de parca ar trebui sa plec cu prietenele mele la scoala de luni, s-o vad pe diriginta si pe directoare cum ne cearta ca nu purtam cravata…

Si stiu ca nu-i asa si imi vine sa plang si sa rad in acelasi timp: sa plang ca n-o mai am pe prietena mea langa mine sa radem sau sa spunem chestii ciudate, sa plang ca nu mai stiu nimic si mi-e frica de viitorii profesori sau sa rad pentru ca am scapat de niste oameni pe care mai bine nu-i cunosteam (desi o sa gasesc altii, sunt sigura), ca am intrat la o clasa la care stiu ca voi fi fericita cu materia si ca mi se ofera un nou inceput?

Asta e, anul asta voi fi ceea ce n-am fost decat rareori la vechea scoala: eu insami. Iar asta ma sperie si ma face fericita in acelasi timp.

3 gânduri despre “Nou

  1. Crede-ma!Anii de liceu sunt cei mai frumosi ani si TREBUIE sa-i petreci zambind si fiind dupa cum ai spus si tu,doar tu insuti.E frumos,cu bune si cu rele pentru ca daca nu ar fi nu ti-ai aduce aminte.🙂

Deci...ce parere ai?

