Postari, twitter si alte lucruri…

…cu care imi umplu timpul. Scuze ca nu mai scriu, dar nu prea reusesc, incerc sa scriu la Les Ames dar am intrat in partea mai importanta si mi-e frica sa nu stric, deci scriu putin cand am vreo idee… ma rog, ma stradui. Iar de restul, v-am spus, termin Les Ames, public si pe Wattpad, apoi  ma ocup si de ele.

Scuze, ca fac postari din astea de umplutura dar carti nu am mai citit (inafara de Cinzeci de umbre ale lui Grey pe care dintr-un motiv ciudat nu reusesc s-o termin, si nu, nu din cauza scenelor…indecente, n-ar fi prima care de genul asta citita dar e destul de tulburator la inceput ) si se roaga de mine si Starters, Jurnalul unui adolescent timid si Sub aceeasi stea sa le citesc – dar stau langa volumele 2 si 3 din trilogia Fifty Shades…cum sa aleg?!

Plus ca ma simt de parca nu mai stiu nimic la franceza (ce sa mai zic de fizica, chimie, geografie…) si parca singurele 3 materii la care voi putea sa zic ceva la scoala vor fi romana, engleza si…matematica (stupid, pentru ca sunt la filologie :)) )

Mi-am „reparat” contul de twitter dar nu prea merge de pe telefon/tableta si incerc sa rezolv problema, intre timp ma gasiti aici pentru cei interesati. Inca nu ma descurc prea bine cu el, dar fac eu ceva🙂

Pentru Tumblr, il gasiti si in partea dreapta, in bara, dati click pe imagine. Contrar a ceea ce v-am aratat ieri, tumblr-ul meu nu e plin de 1D (prefer mesajele, desi mai sunt si lucruri 1D si altele de genul, dar imi place sa dau reblog mesajelor, citatelor etc.) doar dashbordu-l meu arata ca al unei obsedate (ceea ce cam sunt😀 )

Ziceti-mi, voi ce faceti cand nu reusiti sa scrieti pe blog?

3 gânduri despre “Postari, twitter si alte lucruri…

  1. Well,cand nu pot sa scriu nimic pe blog ies afara si ma plimba ca o nebuna pe strada,ascultand muzica sau ducandu-ma la un film pentru ca de multe ori,dupa ce m-am uitat la filme si am vazut un actor mai rasarit imi vine o idee de un one shot sau poveste(o sa vedeti la anu despre ce vorbesc) sau chiar capitol si e bine.In rest,sper sa-ti rezolvi problemele cu twitter-ul,si eu trebuie sa-mi fac alt cont ca nu ma mai inteleg cu el :));

    • eu chiar sunt pierduta pe acolo, il am de mult, dar nu l-am folosit niciodata :)) deci nu prea ma descurc, oricum inspiratia stiu ca vine…cel mai mult de la muzica si filme, iar acum chiar mi-am gasit o melodie care se potriveste asa de bine…pentru Adela vreau sa zic

Deci...ce parere ai?

