Charlie Hunnam is Christian Grey… in? or out?

 

In poza asta, arata minunat.

Sper sa fie asa in film, pentru ca in alte poze nu imi place. Deloc. In imaginea aia este cam ce mi-am imaginat eu (putin cam blond, dar merge, daca nu e Ian, ma multumesc cu ce am ^_^ )

In alte imagini e mult prea diferit de ce vad eu, dar in film poate apare diferit, ce ziceti?

Si da, B, am trecut de prima…da. :)) Citesc cartea asta si unt ceva gen:

image

37 de gânduri despre “Charlie Hunnam is Christian Grey… in? or out?

  1. Lol asa eram si eu cand o citeam :)) nu stiu, pe de-o parte parea super ok si captivant, dar totusi parca se simtea gresit si in orice clipa mi-ar fi putut intrerupe cineva lectura :))) chiar daca nu mi-a placut atat de mult, sper sa pun manuta si pe vol 2😀

    • Ma vezi ca stiu ce trebuie, pe 4 siteuri am verificat de atunci, el o sa-l joace…acuma sper sa arate asa cum e in poza ca altfel nu-mi place…OMG abia astept trailer-ul :3 si da, Matt era muuult mai bun

      • Mda, pacat doar ca asa arata acum cativa ani :))) mi se pare foarte batran😦 mi-l imaginam pe grey mult mai tanar si sexy, cu alura aia sarmanta de tip bogat si destept. Iar pe Anna mi-o imaginam satena si cu trasaturi ceva mai delicate….parca vezi ca o sa fie o dezamagire totala😦

        • mai eu vreau sa zic ca la machiaj si asa mai departe se pot face minuni :)) deci inca mai exista sanse, pacat doar ca nu e exact ce vedeam noi…ar fi fost o versiune mult mai buna cu Matt…eu o vedeam pe Anastasia cam cum e…cine sa zic…Blair, chiar (tot uit numele reale =)) se pare ca le stiu numai la barbati :)) ) sau mai mergea Mila Kunis :3 daca juca ea eram categoric in primul rand la cinema

        • Da, cam in genul asta o vedeam si eu, dar clar nu ca pe tipa pe care au ales-o. Sper ca machiajul sa il intinereasca nitel, pentru ca trebuie sa recunosc, la partea cu fizicul sta nemaipomenit de bine😀

Deci...ce parere ai?

