Capitolul 20 :)

Creeed…ca o sa fie cea mai lunga poveste a mea!

Am scris 28 de pagini Word in format de carte si are si coperta… poate fac bani din asta =))

Daca nu ati observat, trebuie sa va spun eu pentru ca imi place sa fac anunturi:

1080101_614991101864812_1189800954_n

Mi-am schimbat fotografia de avatar si e prima poza pe care o pun pe blog (doar ca nu prea ma vad eu :)) dar neah… sa n-o vada vreun dubios =)) oricum, pentru cine vrea sa ma stie mai bine…cereti-mi facebook-ul daca vreti😀 )

Asa si va multumesc ca mi-ati citit povestioara mea in engleza, aveam nevoie sa stiu ca mai e cineva care ma sustine si care imi e cu adevarat aproape cand am nevoie… Multumesc!🙂

signature

Deci...ce parere ai?

