OMFG – emotions and ideas

spiridusul s-a intooors! si spiridusul e asa trist si asa de fericit in acelasi timp pentru ca ieri a fost la One Direction, this is us la film si a fost cel mai amuzant documnetar ever!! :)) si in acelasi timp te uiti la ei si vezi ce draguti si ce normali si ce amuzanti sunt si ce versuri frumoase au melodiile lor si iti vine sa plangi ca stii ca n-ai nici o sansa cu ei…

Si nu, nu va las sa dati cu rosii!! Nu stiu cati dintre voi urati trupa asta si cati o adorati asa ca mine (btw, pana azi nu eram asa obsedata dar… cum sa nu-ti plaaaca?!)  dar eu nu incep si haterasc nici un star si nici un idol (mai hateresc cate o carte din cand in cand ) deci va rog frumos nu-mi hateriti baietii!

Si da, multe emotii de genul:  trebuie sa fac ceva bun in viata, atat de bun sa am timp/bani/o meserie care sa-mi permita sa-i intalnesc =)) da’ stiu e aiurea pentru unii dar… eu  am fost asa si pana sa alfu cati ani are Jensen in realitate si ca e casatorit si la fel pana sa-mi dau seama ca Ian e acolo in America iar eu sunt blocata aici… DA VIATA E CRUDA DAR ASTA NU MA IMPIEDICA SA VISEZ! :))

Si venind vorba de asta, pot spune ca mi-a venit o idee superba pentru o noua poveste frumoasa de care ma apuc chiar acum ca sa nu uit. O sa includa o trupa, dar nu va fi One Direction ci altceva inventat de mine :)) ideea e ca am nevoie de o trupa😀

signature

28 de gânduri despre “OMFG – emotions and ideas

  1. Ok :)) bine ca ti-a placut filmul,asta conteaza si HEY!O sa-i intalnesti tu intr-un fel sau altul,stai chill!Baietii mei nu sunt chiar atat de departe dar totusi sunt (Germania si Suedia..eh,na.)
    Hmmm….ceva cald,proaspat scos de la cuptor?Yaaaay!!!Asta asa,de ziua lui Bill de la Tokio Hotel,nu? :)))

    • aaa la multi ani lui Bill :)) eu nu-i stiu muzica si n-am nici o treaba cu Tokio Hotel dar am o prietena careia ii place😀 oricum…cand o sa vina in romania o sa imi iau bilete vip si o sa ma plimb prin bucuresti tot timpul sperand sa dau de ei si sa intr-un in vorba cu ei si sa ma prefac ca sunt tipi normali si nu-i cunosc ca apoi sa-si dea seama ca de fapt ii stiu si ca ii apreciez pentru ceea ce sunt si nu doar pentru ceea ce fac pe scena si o sa ma intalnesc cu ei in culise si Harry/Niall/Louis o sa se indragosteasca de mine si … da, ok sunt nebuna =))

  2. Nu pot sa cred!! Ma faci atât de mândră!! :)))) eu îi iubesc pe tipii ăștia de doi ani deja :))) nu pot sa cred cat au evoluat! Ma bucur ca iti plac si tie🙂 app despre ce documentar vorbesti? Eu nu am auzit nimic :))
    p.s. B e de partea cealaltă a baricadei :))

  3. OMFG! O alta Directionera! I already love you!!
    N-am vazut inca This is Us, pentru ca n-am avut cand sa ajung la cinema si nici nu stiu pe unde e cinemaul in Salonic.:)) Dar il vad eu acusi!!:))

    Uhm… da… practic, trebuie sa intreb… Ceva ..uhm…basically… scene cu ..uhm .. baietii..uhm…shirtless? :))

    • DAAA o gramada! Vorbesc serios, am aflat ca lui Niall ii place sa inregistreze fara haine pentru ca se simte mai liber asa :)) pe mine nu ma deranjaza. Cred ca i-am vazut pe toti shirtles…nu-s sigura de Louis, dar probabil ca da :3 sa-l cauti sa vezi la ce cinema apare si pe-acolo (Grecia, nu? in Salonic stiu ca e parca un cinema la un Carefour dar nu-s sigura) TREBUIE SA-L VEZI!

  4. Pfff,mi s-a umplut fb cu documentarul lor.:))) Oricum,sunt draguti tipii.Nu ma dau in vant,dar ce e frumos si lui Dumnezeu ii place.:)))Ah si Jensen..Cat am suferit eu cand am aflat ca are stie…Si Lexy a fost cea care mi-a dat vestea..:-<Frumusete de barbat luat:)))
    Fata,ai tai sunt in America,exista sanse sa-i vezi,da eu in Coreea?Abia daca voi ajunge peste 10 ani iar iubitele mele trupe nici nu stiu daca vor mai exista.:))Dar,speranta ultima moare. ;x

Deci...ce parere ai?

