Daca va intrebati…

… de ce n-am pus niciun capitol? de ce n-am postat nimic azi? Nici nu cred c-o s-o fac. Pai motivul e simplu. Am intors casa cu fundu-n sus iar acum trebuie sa gasesc loc fiecarui lucrusor…si sa fie ceva mai practic ca pana acum, ca daca era de la inceput cum trebuia n-ar mai fi trebuit sa scot tot din sertare si dulapuri si sa regandesc asezarea. Am nevoie de mai multe rafturi/sertare/cuiere in camera.

La mine in camera e ca dupa razboi. Imi ramane sa aflu daca reusesc sa castig :)) Si dupa o sa va dau ceva micut si interesant planuit de muuult timp😀 La voi cum merge curatenia? si voi obsinuiti ca la inceputul scolii sa mutati tot ce e prin casa si sa vedeti de ce va descotorositi?

Love ya guys!  signature

16 gânduri despre “Daca va intrebati…

  1. :))) Eu nu imi fac niciodata probleme. La sfarsitul fiecarui an imi adun toate cartile si caietele si le trantesc intr-o cutie si presto! Loc nou pentru cartile viitoare :)) pe bune, urasc sa rascolesc, desi o sa cam trebuiasca avand in vedere ca tre sa ma apuc de repetat x_x

    • aaa…eu la sfarsitul anului le bag inapoi in sertar si uit de ele :)) deci poate d-aia…dar eu fac ordine si la haine si la cartile mele si la lucrurile de scoala si la tot ce inseamna obiecte ce pot fi mutate dintr-un loc in altul…inca nu m-am apucat de colectia mamei de pahare dar nici nu cred ca am vreo sansa :))

      • eu sunt genula la care le pune undeva pana cand e obligat sa le mute si trebuie sa faca curat :))) ok, asta inafara de carti, frumoasele mele trebuie mutate saptamanal :)))

        • :)) eu le mut de fiecare data cand iau altele…iar maine sau luni imi vin alte 6 dintre care 3 sunt volumele din cele 50 de umbre :)) LUATE DE MAMA deci ea e de vina =))

        • pe bune? :)) eu incercasem sa le pitesc la inceput, dar apoi am zis ce naiba, am 16 ani si le-am pus la vedere. Stii, pana la urma vorba aia cu cea mai buna ascunzatoare e cea mai evidenta chiar merge :))

        • bravo :)) ei bine…s-ar putea sa fii omis sa-i spun ca sunt +18 da macar pentru tata am o scuza😀 bunica mai imprumuta carti, ar trebui sa le gasesc un loc mai ferit daca ma gandesc bine :))

  2. Eu am facut curat inca de la sfarsitul anului si am aruncat la gunoi 2 saci de gunoi d-aia mari si am pastrat ce era mai important,romana si pedagogia :)) Oricum,succes si … ce e micut,interesant si planuit de mult timp? :))))

  3. Am facut ordine in dulapul pentru carti\caiete de scoala de la birou de 3 ori in timpul vacantei si inca nu sunt multumita, parca prea multe mi-au ramas. Zilele trecute mi-am cumparat si caieti noi si deja e plin dulapul, noroc ca am rezervat loc in alt dulap pentru manuale. Ughd, nici nu vreau sa ma gandesc ca mai este un pic si incepe… chestia aia care vara ma enerveaza atat de tare cand ma gandesc la ea si in timplu ei, parca imi cam place! :)))

    • da iti da o ocupatie, te vezi cu prietenii…e o treaba si cu scoala :)) in ceea ce ma priveste topai pe aici de emotii si de bucurie si imi pun cea mai stupida intrebare „Sa mai aduc flori?! Daca am dirig si nu diriga?” deci iti dai seama ce ma framanta pe mine =)) oricum la fel sunt si eu, cred ca se poate mai bine mereu, nu-s multumita si acum am inteles si de ce, niciodata nu a fost destul de practica aranjarea aia cat sa se mentina intr-adevar curatenia …cred ca asta caut de fapt, sa fie mai usor de accesat totul

      • Ugh, eu o sa imi pun intrebarile acestea abia la anul. Insa, te inteleg foarte bine pentru ca doar cand am intrat in clasa a %-a stiam ce diriga o sa am, insa in a 6-a si a 7-a cand am intrat stiam ca mi se schimba diriginta, dar nu stiam daca cu un prof sau o profa si toata vara ma tot intrebam cu cine fac eu dirigintia. Imi era mai mult de ei, decat de mine pentru ca pe profe reusesc uneori sa le aduc in discutii mai indiscrete, iar profii se sature repede de gura mea :)) Acum stiu sigur ca raman cu asta pe care am avut-o in a 7-a si imi super place sentimentul asta de siguranta dat de aceasta ‘informatie’.

        • uf da ei bne eu am avut diriga naspa si sper sa am acum una buna pentru ca in 4 ani n-am facut o excursie iar acum chiar vreau sa fie genul de experienta de liceu de neuitat sa ma plimb, sa imi fac prieteni, sa vad pe toata lumea stii tu… sa fie totul bine si frumos :3 si o relatie mai lunga (asta asa ca sa fie totul complet :)) )

        • Cu exursii organizate pe clasa nu ma pot lauda nici eu. Noroc ca exista profi faini care fac exursii pe scoala si e super smecher si asa :>. Dupa mine, e chiar mai fain pentru ca am prieteni prin toate clasele, iar daca vin si ei in exursie, nici nu pot descrie ce se intampla.

Deci...ce parere ai?

