Nu plange sub clar de luna

Sa… invata-te sa nu mai cumperi carti de care n-ai mai auzit cu reviste!

Nu o sa-i las descrierea/prezentarea, o sa fie o recenzie scurta si la obiect. Spuneam cuiva intr-o zi ca am dat de carti proaste? Ei bine, eu cred ca am un mic topulet cu cartile chiar praf, „Fantomele ne stiu toate secretele” fiind pe locul 2, iar aceasta pe locul 3 si mi-e frica sa fac recenzie si celei de pe locul 1…

Oricum, dezamagire e un cuvant mult prea dragut. Am citit-o in perioada in care nu mai erau aparitii noi, deja „consumasem” Georgina Kincaid, Instrumente Mortale, Jurnalele vampirilor, Twilight, Vampirii Sudului, Academia Vampirilor si tot restul seriilor consacrate (ceea ce imi aminteste…inca n-am citit Casa noptii, ce ziceti de ea? )

Tot ce pot sa spun e ca am inceput-o cu entuziasm si am fost lovita in plin cu stereotipuri si clisee. Shelby nu mi se pare o eroina credibila, povestea nu e credibila si nu zic asta doar pentru ca e fantasy. Pur si simplu, personajele nu se potrivesc, de parca a amestecat mai multe povesti si n-a stiut ce sa aleaga sa iasa bine: mama vitrega, copil trimis in tabara „de corectie” , baiatul misterios care se indragosteste de o fata oarecare… In orice caz am citit-o de mult si poate nu-mi amintesc toate detaliile dar stiu ca nu mi-a placut si nu o recomand.

1

4 gânduri despre “Nu plange sub clar de luna

  1. Ce carte ocupă locul 1? Sunt tare curioasă. Nu plânge sub clar de lună e o carte super proastă. Mi s-a părut mai mult în stadiu de schiță, decât roman, sau ce se vrea a fii. Clișeică, cu replici proaste, descrieri de tot r..âsul și cu un subiect fumat de atâtea ori încât acum când aud de cârți cu vârcolaci, le arunc cât colo. Legat de detalii, nici nu ai ce sa-ți amintești. Îți povestesc cartea în 3 rânduri, și e ca și cum ai recitit-o :))

Deci...ce parere ai?

