Subiecte si intrebari

Ok, nu ma plang. Nu sunt genul care sa urle dupa comentarii (desi s-ar putea sa urlu daca vad ca-mi scad follower-ii :)) Doamne fereste! :)) ) si nu ma deranjaza ca n-am la fiecare postare 20  de comentarii de la persoane diferite, dar totusi ar fi dragut ca din cei 111 follower-i sa vad ce pareri au mai multi din ei. 

Adica, nu ma intelegeti gresit, nu cer comentarii de complezenta si nici genul de comentarii de 5 cuvinte care sunt ca si cum n-ar fi.

Stiu cum e sa incepi sa scrii si sa te gandesti ca mai bine nu, ca daca se supara respectivul? Ei bine nu, daca aveti ceva de zis, ziceti, daca nu, foarte bine, imi spuneti niste subiecte mai bune care v-ar interesa? Ati vrea sa tratez si altceva? Banuiesc ca nu ati dat follow doar pentru simplul fapt ca va place numele blogului sau aspectul, deci vreau sa va intreb… ce va place la blogul meu? Ce ati vrea sa vedeti mai des (pe langa concursuri, astea le fac cat de des pot si cu ce am)  ? Pentru ca vad vizualizari si nu vad pareri, nu ma deranjaza asta nemaipomenit de mult dar mi se pare ciudat ca nimic nu pare sa starneasca pareri mai diverse si vreau sa stiu daca fac ceva gresit.

Cred ca orice blogger si-a pus candva intrebarea asta, iar pe mine ma sacaie de vreo cateva saptamani si n-am mai putut rezista. 

Deci ce va place, ce nu va place, ce credeti ca e mai interesant? 

5 gânduri despre “Subiecte si intrebari

  1. Okay , ok , deci ar trebui sa fiu si eu mai activa , nu ?
    Waah , ma simt asa prost ca nu comentez ,si nici nu-mi prea gasesc scuze🙂.
    Ok , banuiesc ca va trebui sa scriu comentarii de acum .
    Mereu zic asta dar mereu mi-e prea lene sa-mi misc degetele oe tastatura , ihhh !

    • nu zic acum sa inceapa lumea sa comenteze🙂 zic, doar sa aflu macar ce ii intereseaza pe oameni si ce le face placere sa citeasca si sa.si spuna parerea – ma deruteaza chestia asta, am foloweri dar nu comenteaza, ma gandesc ca nu fac eu ceva bine…

Deci...ce parere ai?

