15 ani, mica epava plictisita si…LICEU ! AGAIN!

Ok, credeati ca mi s-au terminat dramele? Neah…uite cum imbatranesc, azi e ultima zi la 14 ani…oh, god, si ce mandra eram cand facusem 14, si acum cu 15 parca e si mai si…si ma simt prea mare si prea mica in acelasi timp…

Plus ca nu mai fac nimic de doua zile. Am venit de la mare si n-am stat decat pe-afara si acum de fiecare data cand ma asez la birou stau pe FB sau pe Ask.fm… Si chiar daca am mai scris la povesti parca nu-s in stare sa fac niste capitole mai lungi si totusi nici nu le-as lungii prea mult ca dupa le fac praf… Lenea ma omoara.

Asa si poimaine…nu, raspoimaine, ma intalnesc cu noii mei colegi (Yuppyy!! ) si tremur pe aici ca daca nu ma simt bine, daca n-avem despre ce vorbii….daca, daca, daca… Si simteam nevoia sa spun cuiva. Practic, eu si inca 3 fete am fost „capul” deci ma simt aiurea sa zic ca am emotii cand am organizat totul, dar chiar am :))

26 de gânduri despre “15 ani, mica epava plictisita si…LICEU ! AGAIN!

  1. Heiii!!Acum am doua sarbatorite luna asta :)). La multi ani si nu-ti fie frica,o sa fie bine,asa m-am simtit si eu cand am dat probele ca dupa iar am fost posedata de spiritul malefic al lui Blair Waldorf si am intrat atat de…aroganta in liceu incat am avut succes :)).Pe bune,daca ii iei tare din prima,dar le lasi si spatiu sa se desfasoare in jurul tau,o sa fie the time of your life😉

  2. La mulți ani!! Daca asa ti se pare acum la 15 să vezi cum e la 16 :)) eu m-am crizat teribil, nici nu vreu sa ma gandesc ca la anu fac 17 :))
    te întâlnești cu colegii? Foarte tare! Eu nu aveam nici o idee în ce clasa eram in prima zi ,dapai ce colegi am :))
    ascult-o pe B, eu eram toata numai zâmbet în prima zi și am atras jumate’ de clasa in discuție :)) plus ca prima colega care m-a abordat s-a dovedit a fi vară-mea iar a doua viitoarea bff🙂 cred ca atitudinea face tot jocul🙂

  3. La multi ani ! Si nu fii emotionata, ttul va trece de la sine daca zambesti si te porti exact asa cum esti. Crede-ma ,eu nu am patit-o pentru ca erau in mare parte aceeasi colegi din generala, dar jumatate de clasa era noua, si chiar si asa am fost putin nervoasa, dar cand am intrat in vorba cu ei, mi-am dat seama ca toti sunt nebuni :)) Ceea ce e un lucru bun.
    Daca acum la 15 ti se pare ciuadat, stai sa vezi cum e la 17. Pe bune , eu personal , cand ma gandesc ca mai am un an si vine bacu’ si fac 18, ma ia cu raceala :))

  4. LA MULTIII ANIIIII!!!! (se pare ca m-am intors cand trebuia :))) ) sunt sigura ca noi colegi vor fi foarte tari si ca o sa te intelegi super bine cu ei cunoscandu-te pe tine😛🙂 soooo haiiii cu liceuuu si nu uita cand vezi un tip dragut pe acolo zambeste si fa pe timida😀

  5. La multi ani! Si cum de iti intalnesti noii colegi peste doua zile? Ma rog, cred ca mi-a scapat mie ceva :))) ca de obicei… Varsta asta de 15 ani e super, adica pe mine m-a maturizat mult chestia asta, desi nu cred ca a fost chiar peste noapte :))) Eu implinesc 16 in toamna si ma gandesc ca nu credeam vreodata ca voi fi vreodata aproape-adult, la doar 2 ani de majorat!

Deci...ce parere ai?

