Provocarea verii #5

Provocarea verii5. Iti poti imagina o lume fara vara? Exerseaza-ti talentul scriitoricesc si descrie-o in cateva randuri.

„Mi-am intins mainile si mi-am lipit fata de suprafata neteda a bancii, privind spre fereastra deschisa. Prea cald. Soarele patrundea printre draperii, atinganu-i rautacios pe colegii mei care stateau pe randul de la fereastra. Ii compatimeam.

In zile ca astea ar trebui sa fie interzisa scoala.

-N-as vrea sa te trezesc, domnisoara Martin, sper ca nu te deranjaza predatul meu.

Am ridicat capul incet, plescaind din buze nemultumita si proptindu-mi fata in mana sprinjinta pe banca. L-am fixat cu privirea pana ce s-a intors la tabla si la figura aceea geometrica cu prea multe linii. Cum se asteapta cineva sa inteleg asta pe o asemenea caldura.

Scoala ar trebui sa fie interzisa in perioada asta a primaverii. Si daca ma gandesc bine si la inceputul toamnei e mult prea cald. Uniforma, atentia si activitatea de la scoala nu ajuta cu nimic sa faci fata caldurii. Probabil ca lor le place sa ne chinuie.

Simteam broboanele de sudoare alunecandu-mi de-a lungul fetei si mirosul de transpiratie care acapara aerul. Ferestrele deschise nu faceau decat sa lase si mai multa caldura inauntru si tot ce mi-as dori ar fi un frigider personal in care sa ma ascund. Si totusi nu stiu ce-as face daca mi s-ar da liber toata perioada asta: 3 luni de lenevit fara sa ma intalnesc cu prietenii si fara sa stau sa ma plang de cat de naspa e la scoala. Sunt genul de persoana care innebuneste stand in casa, nici macar nu stiu ce-as face atata timp de una singura. Probabil ca e singurul lucru bun despre scoala. ”

OK. Uite asa arata lumea fara anotimpul vara. Caldura e inca acolo🙂 Asta a fost. Am spus-o, ma plictisesc in casa (atunci cand nu ma chinui sa fac suporturi si alte chestii si cand nu scriu/citesc) – dar tot n-as da vacanta de vara pe scoala😀

 

 

Deci...ce parere ai?

