Poveste Premiul 1 ~ Frozen Touch/Hogof

ATINGERE INGHETATA

O flacără fierbinte se prelingea pe fața mea palidă. Ardea, până când a început să mocnească și s-a făcut foc. Acea primă flacără se scurgea în potirul de aur al celor două eternități. O cascadă a focului veșnic se revărsa din ochii pe-al căror iris erau citite dezamăgirea, criza care rupe lumea în realitate și fantastic.

Lacrimile arzătoare care alergau pe dealurile buzelor mele ușor voluptoase au fost șterse cu un sărut care mă răcorea ,care a făcut ca picurii de rouă din cerul ochilor mei să-nghete. O atingere de gheata, un sarut nedorit a inghetat focul mistuitor al inimii mele, cuprinzandu-ma in lanturi. El, faptasul, privea satisfacut cum in jurul meu lanturile universului se agatau, spinii crescand, infigandu-se in materia umana, scotand la iveala un lichid rosu care se prelingea in mod artistic in panorama desertaciunilor. Hainele de culoarea puritatii se sfasiuau si parul prinsese gustul sangelui.

Ma privea asemenea unui vultur care era gata sa-si ucida prada. Fiecare lacrima ingheta instantaneu. El ma iubea, dar eu nu-l cunoasteam. Gandurile lui tipau in mintea mea. Frica nu simteam. Incet incet gheata ma cuprindea si flacara din inima mea se zbatea mai tare. Incerca sa zdrobeasca zidul ce o separa de vointa mea.

Dar el, el ce dorea? Ce rost avea sa fiu o statuie de gheata fara sentimente? Flacara se zbatea, dar cu cat lupta mai tare cu atat pieptul ma durea si simteam ca am sa lesin de durere, vocile infinitului chemandu-ma le ele. Unul din suflete plangea. Il simteam aproape, ca si cum acesta suspina langa mine. Nu simteam corpul ce era legat de mine, ce ma tragea la pieptul lui intr-o imbratisare tragica. Cu cat ma luptam mai mult, cu atat ma imbratisa mai tare incercand sa opreasca flacara ce dorea sa evedeze din pieptul meu. Ma atragea, dar nu-l mai intalnisem niciodata.

Cel care ma iubea, cel care ma tinea inlantuita si ma ingheta lupta ca eu sa supravietuiesc. Pentru o secunda aripi am vazut crescand, semne aurite fiind incrustate in pene trimitand o lumina orbitoare. Ingerul plangea. Protector si-a pus aripile in jurul meu, strangandu-ma si mai tare la pieptul sau. Soapte dureroasa au urmat si el indura tacut agonia mea.

„Daca las acum flacara sa arda, cu tine ce se va intampla, copila mea draga? Uita-ma, fiindca e mai bine!” a zis ingerul printre lacrimi. Era gata sa-si dea ultima suflare.

Nu-mi doream ca el sa fie sacrificiul. Cu cat incerca sa-mi stinga flacara inghetand-o, cu atat aceasta izbucnea mai tare, pieptul arzandu-mi. Durerea mea era a lui. Chinul sau era al meu. Era deja prea tarziu. Mintile noastre creau un melanj sublim care spargeau barierele normalitati. El se impotrivea, eu il atrageam mai tare. O lupta interioara cumplita a izbucnit in inima ingerului. Il corupeam.

Sunetele inimii mele se auzeau din ce in mai rar, flacara calmandu-se incetul cu incetul, lasandu-mi o arsura in piept. Stelele picau din cer una cate una, iar luna, martora tacuta se ruga pentru noi. Comete de lumina treceau privindu-ne. Ingerul plangea cu lacrimi fierbinti care purtau iubirea ce mi-o daruia. Era prea tarziu. Corpul era deja cuprins de gheata timpului, trecand de piept, urcand rapid ca sa ma cuprinda.

El si-a eliberat imbratiseara, ochii lui emanand numai regrete. Lacrimile mele au inceput din nou sa curga, reusind sa-l intreb cu ultimele forte:
„De ce?”
„Te-ai imbolnavit. E o boala foarte grea numita iubire. Nu vreau sa te vad suferind.”
„Nu ai observat, nu? Ca mie nu-mi pasa de durere, atata timp cat imi aduce si fericire.”

Ingerul m-a privit indelung, nevenindu-i sa creada cele spuse. Glasul de ajutor a rasunat in ceruri, dar nimeni nu venise. Sufletul mea experimenta ultimele batai ale inimii. Il priveam in ochi fiindca nu doream sa uit aceea privire. Cu glasul aproape stins, i-am soptit:
„Iti las tie flacara sufletului meu. Te iubesc!”

Astfel, buzele mele au simtit pentru ultima data atingerea lui de gheata. L-am iubit.

Un gând despre “Poveste Premiul 1 ~ Frozen Touch/Hogof

Deci...ce parere ai?

