Castigatori!!

OH MY GOD! Nu pot sa cred ca trebuie sa aleg, e asa de greeeu sa faci un concurs de creatie…si eu credeam ca e greu sa participi… Mi-as dori sa dau tuturor cate un premiu, dar asta e, nu pot, deci voi da cele trei premii compunerilor care m-au impresionat cel mai mult, care au fost mai originale si mi-au oferit alta perspectiva decat celelalte si celor care mi-au parut aproape ca desprinse dintr-un roman. Si bineinteles aici e vorba si de ce-mi place mai mult mie, altfel as da tuturor premiul pentru ca toate au avut una din conditiile de mai sus cel putin si toate mi-au placut, dar unele pur si simplu s-au remarcat peste celelalte, au parut ori mai realiste, ori au avut un stil mai „cursiv” mai usor de parcurs si mai natural ori au fost pur si simplu pe gustul meu.

Deci premiul 1:

HOGOF – cu blogul pe care l-am descoperit si eu de curand: Book Splash, un blog variat, cu multe categorii si foarte activ! Compunerea ei a fost, dupa parerea mea cea mai profunda si a avut descrierile cele mai amanuntite, astfel ca m-am simtit de parca as putea sa invat cate ceva din stilul ei.

Premiul al 2 -lea merge la…:

LEXY – ale carei povesti de pe blog m-au tinut tot timpul in suspans, cu descrierile lor bine plasate si naturaletea dialogurilor, Lexy’s Crazy World . Poate ca nu rezist eu stilului tau, dar cuvintele parca suna mai bine scrise de tine, parca le-ai cauta locul fiecaruia si le-ai potrivi, dialogul e mult mai pasionant si bine intretinut.

Premiul al 3 -lea :

ANA – cu blogul Zbor, un blog simplu de creatie de care am aflat si eu de curand. Compunerea Anei m-a izbit prin substratul ei, prin idea foarte originala, ma asteptam la multe compuneri de dragoste sau fantasy – si au fost multe, dar m-ai surprins placut cu compunerea ta, diferita de toate celelalte si scrisa intr-un stil placut si usor.

NU UITATI SA IMI SPUNETI CARE DINTRE SERIILE DE LA RANDOM LE DORITI! Pe mail va voi trimite ebook-urile deja castigate, iar maine voi face o postare cu diplomele, si in urmatoarele zile voi posta si compunerile voastre🙂

Imi pare rau de celelalte compuneri pentru ca au fost foarte bune si ele, dar cele trei pe care le-am selectat au avut…ceva in plus.

Cum am spus, nu le-am salvat cu nume, am ales trei si apoi am verificat cui apartin, in plus am fost ajutata de o prietena care a ales cam la fel ca mine din cele 9 compuneri, deci cred ca a fost destul de corect.

Acum la concursul random, lista:

  1. -Alex
  2. -Hogof
  3. -adrientuza15
  4. -BabyRalucutza
  5. -Ana
  6. -m-soul
  7. -Ankita

Random.org a spus numerele: 3 si 6

Deci voi trimite pe mail lui m-soul si adrienutza15 cele doua serii🙂

16 gânduri despre “Castigatori!!

  1. Merci Rya!!! Lol, daca ai sti ce emotii am avut :))) Intotdeauna mi se intampla la fel, uit ca m-am inscris in concurs pana cand apar posturile alea azi e ultima zi de inscriere :)) deci faceam gaura in podea azi de cate drumuri am facut de la bucatarie la pc :))

  2. Wow, nu ma asteptam intr-un fel.😀 Ma bucur ca ti-a placut compunerea! Am incercat sa iasa cat mai bine. Mersi mult! Si cum zice Lexy, nu e vorba neaparat de premiu ci de satisfactie!

Deci...ce parere ai?

