Ultima zi de concurs / explicatii

Azi e ultima zi cand mai puteti trimite compunerile pentru concurs🙂 In orice caz, am primit deja 7 din ele si cred ca se mai inscrisesera 1-2 persoane care n-au trimis inca, deci imi fac datoria de a anunta ca nu mai e mult timp😀

Oricum, le-am citit deja pe cele primite pentru ca maine nu stiu daca as reusi sa le iau pe toate la rand, si nu pot spune decat ca sunt foarte ratacita. Perspective diferite, intelesuri diferite, sentimente diferite, nu-mi vine a crede cate lucruri diferite pot veni de la aceleasi simple doua cuvinte lasate ca titlu. Nu stiam la ce ma bag cand am zis ca fac un concurs de creatie, e dureros sa trebuiasca sa alegi din atatea povesti reusite, sa fii cat se poate de subiectiv si sa te straduiesti sa alegi corect.

Vreau sa le postez pe cele 3 compuneri castigatoare maine sau poimaine, premiile vor fi trimise maine sigur pentru ca plec apoi pentru 9 zile si nu stiu daca mai pot sa le trimit.

O sa explic atunci cand voi posta castigatorii si de ce i-am ales pe ei, normal ca primul lucru ar fi ca mi-au placut mai mult, desi e greu de ales, pentru ca sunt atat de diferite unele de celelalte si atat de frumoase fiecare in felul lor…

Vreau sa va spun ca(,) toate compunerile au fost salvate fara nume sau vreun fel de identificare, deci le voi alege pe cele care imi plac mai mult si care cred eu ca se ridica peste celelalte, fara sa tin cont de cine le-a scris.

6 gânduri despre “Ultima zi de concurs / explicatii

Deci...ce parere ai?

