Cum sa faci ceva cu timpul tau – Versiunea Rya :)

Ok. E vara. Am o gramada de lucruri (cum ar fi curatenia) pe care as putea sa le fac dar nu vrea. Deci imi ramane de gasit altceva cu care sa imi ocup timpul. Mie mi-a picat pe suportul ala de creioane verde pe care mi l-a adus mama acum vreun an si pe care il detest (ce naiba, n-am nimic verde in toata camera inafara de ala, arata oribil!)

Si m-am apucat frumusel de facut altul. Inarmata cu o conserva de ananas, niste hartie, o panglica, super-glue, scotch si carioci m-am apucat de treaba. Atentie, eu mi-am lipit mana de birou si doare rau de tot, deci faceti bine si aveti grija cu super glue-ul ala ca altfel patiti ca mine! :))

Ok, rezultatul:1081852_614913401872582_330687263_n

1078258_614913438539245_625020818_n

Eu il ador, l-am aratat tuturor si i-am facut poze special pentru asta :))

Si acum ce-am facut: l-am acoperit cu doua straturi de hartie (pentru ca are niste „santuri” si nu puteam colora pe ele) am decupat cat mi-a trebuit (adica inaltimea conservei) si ce mi-a ramas ampus pe „peretii” din interior. Acolo unde am lipit hartia cu scotch am lipit panglica, un pic mai lunga sa poti lipi un capat in interior si unul pe fundul conservei. La mine prima incercare a fost nereusita ca s-a prelins pe hartie super-glue si…mi s-a lipit mana, mdah :)) a trebuit sa rup hartia si s-o iau de la capat deci aveti grija sa lipiti pe sub panglica sa nu curga si inafara. Apoi am lipit marginea de sus care era ascutita cu scotch. Aveti grija sa lipiti scothcul unul in prelungirea celuilalt pe margine pentru ca nu poti da cu carioca peste el si daca nu e lipit perfect o sa arate rau marginea aceea alba de sus. Sau daca nu vrei marginea alba lipesti scotchul la sfarsit. Oricum, acesta e necesar pentru ca (,) conserva are margini ascutite. Daca vrei poti vopsi fundul cutiei cu tempera nediluata. Apoi cu creionul fa conturul modelului si apoi coloreaza cu carioci nu acuarele/tempera pentru ca risti sa curga si sa strice tot ce ai facut pana acum.

Am scris toata asta pentru ca am vazut o gramada de tutoriale care implicau obiecte pe care eu nu le aveam si m-am hotarat sa fac eu ceva pe cont propriu si am azis ca trebuie sa si explic😀 La sfarsit am lipit paietele alea rotunde cu superglue si recomand sa folositi o penseta sa le luati, le dati cu lipici si sa le puneti, eu asa am facut🙂

Ta-daaa! Eu sunt tare mandra de mine😀

6 gânduri despre “Cum sa faci ceva cu timpul tau – Versiunea Rya :)

  1. Ce tare! Deci eu mor de plictiseala zilele astea! :)) ma coc in casa de cateva zile da’ cand scot capu’ pe geam e si mai cald :)) s-a blocat netu’ de cate refresh-uri i-am dat :))………

Deci...ce parere ai?

