Provocarea verii #2 – Playlist – Reminder

Provocarea verii

2. Care e coloana sonora a verii tale sau care e melodia pe care o asociezi cu vara?

Uh, aici m-ati prins. Nu am studiat aproape niciodata coloana sonora a vreunui film / serial, n-am asa multe melodii la care sa ziceti „Asta era din …! ” insa…n-am putut rezista fara melodia aceea pe care Damon si Elena au avut un sarut adevarat si voit de ambele parti😀

Deci:

1. Never let me go – Florence + The Machine

2. Starlight – Taylor Swift

Recent am devenit chiar obsedata de melodiile ei, iar asta e asa…fresh. E prima melodie din playlist-ul de pe tumblr🙂

3.  Tot de la TVD am ramas cu asta, am iubit-o instant pentru ca se potrivea manusa cu felul in care ma simteam in momentul ala si a ramas melodia mea de suflet cand sunt trista sau singura…

Everybody lies – Jason Walker

4. Ei bine, pe asta vi l-am mai aratat, eu l-am gasit prima data la Anushka si de atunci e nelipsit din orice playlist al meu. E asa de trist si are niste versuri asa frumoase si o melodie vesela…ca un suras dulce-amar

Let her go – Passenger

5. Was I the only one – Jordin Sparks – Doamne, cat iubesc melodia asta. Trista, intr-adevar, dar ador vocea, uneori suna ca o soapta… Da, am dat-o in melodii de despartire, insa sunt prea frumoase si un ton linistitor…

6. Just give me a reason – Pink ( putea lipsi? ) Imi place ca Pink, spre deosebire de alti – multi – cantareti, are un mesaj si niste versuri frumoase. Ultimele melodii, cel putin, au ceva special, tandru si diferit.

7. 22 – Taylor Swift – E mult prea „eu”. E o melodie chiar de fete si asta ma atrage. I have a passion for girly cute things🙂

8. Slow Down – Selena Gomez – Da, e si ea in lista. Sunt perfect constienta ca nu are o voce prea stralucita in realitate, insa melodiile inregistrate sunt frumoase si imi place cum evolueaza, cum nu mai e la fel de „copila” si cum videoclipurile ei au toate ceva foarte elegant si stilat.

Ar mai putea fi cateva, dar cred ca astea sunt cele mai importante. As putea sa strecor It’s my life – sa fie si ceva rock🙂

Playlist-ul meu de vara e o combinatie de veselie si tristete – ceva gen: partea buna si partea rea in a fi singura

I’m single and I enjoy it !!🙂

VA REAMINTESC CA MAI AVETI 4 ZILE SA IMI TRIMITETI COMPUNERILE! AM PRIMIT 4 si STIU CA MAI SUNT DE TRIMIS!

Deci...ce parere ai?

