Leaspa + Provocarea Verii

Provocarea verii1. Cum ar trebui sa fie cartea ideala pentru vara? Ar trebui sa fie simpla si usor de citit, sau dimpotriva, intortocheata si provocatoare? (Poti da si exemple de carti pe care le consideri „de vara”)

Ideal pentru vara ar trebui sa fie ceva intens, ceva care sa te tina captiva acolo printre paginile carti in timp ce lenevesti la soare. Sa uiti de toate citind-o, sa te fascineze si sa te intrige. Cartea ideala trebuie sa fie ceva echilibrat, nici prea simplu, nici prea intortocheat. Trebuie sa aiba descrierile, actiunea si dialogul subtil imbinate si dozate.

Pentru mine, cel putin, o carte ca sa fie perfecta ar trebui sa aiba mister din plin si sa indeplineasca cerintele de mai sus, dar asa nu cred ca ar fi de vara, ci doar o carte foarte buna, pe care as citi-o oricand.

As putea spune ca „de vara” consider cartile: Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil n-ar fi trebuit, Probabilitatea Statistica de a te indragosti la prima vedere si Pentru todeauna de Cathy Kelly, pentru sunt intr-un fel mai lite. Mai usor de citit, atacand un subiect simplu si nu foarte profund si au finalul fericit, in acelasi timp avand o intriga/actiune (depinde) placuta, realista si care te tine in suspans🙂

Leapsa!!!

Deci am primit leapsa asta de la:

Oana

Lovebydown – btw, n-am apucat sa zic asta pana acum – ador numele asta!!!

Lizzy 

Ankita

Mariaalaura

Xoxo Miky

1. Ce impresie ţi-a făcut ultima carte citită?

Oh, gosh. Cele treisprezece motive. Nu pot sa spun decat ca am plans gandindu-ma (pana la al noulea cand aflam de ce e Clay pe lista) ca ea il acuza ca n-a salvat-o. Ar fi fost prea mult pentru mine si ma bucur ca n-a facut asta😀 Oricum, foarte trista si intr-adevar, poate cu 2 exceptii, in locul ei si eu m-as fi simtit mizerabil. Desi intotdeauna am considerat sinuciderea ca pe o dovada ca o persoana e prea slaba, fata de oamenii care resping instant idea (si stiu multi care o fac, de parca nu ar fi ceva scarbos si de neconceput)  pot sa spun ca inteleg si ca le accept asta celori ce o fac pentru ca e ca si cum ai intelege un om cu piciorul rupt ca nu poate sa urce muntele: e mai slab si nu rezista. Unele persoane pot, altele nu. Unii oameni gasesc metode, altii nu reusesc. Ok, gata, dupa nu mai am ce spune in recenzie :))

2. Ultimul film văzut.

Um…radeti…Friends with benefits (revazut) :)) Da, in ciuda faptului ca e, probabil grosolan si pervers imi place povestea. Adica e genul ala de dragoste frumoasa pe care o intalnesti atat de rar: doi oameni care se inteleg bine, glumesc, se simt bine si descopera ca sunt facuti unul pentru altul.

3. Ce seriale urmăreşti în momentul de faţă?

Ok. Fiti gata…TVD (din nou, da, de la capat! :)) ), Supernatural, Gossip Girl, Hart of Dixie, Beeing Human, Teen Wolf (inceput), Pretty Little Liars, Suburgatory(nu stiu sigur daca e scris bine, e abia inceput), Once upon a time …9 SERIALE!!! Sunt in urma cu unele, dar pentru ce e vara daca nu ca sa te pui la punct cu ele?

5. Ce serial/film aştepţi să apară?

Nu il astept cu nerabdare, pot sa zic ca nu imi place Klaus nemaipomenit de multe… The Originals.

Iar ca filme…Look there:

14749_568900369829367_498787636_n

Mdah…obssesion😀

6. Cea mai lungă carte citită…

Zori de zi -_- Seriosly? Books…why you so short?!

7. Cea mai scurtă carte citită…

Scufita rosie. A fost prima carte pe care am citit-o eu desi o aveam de la 3 ani de zile. Eram asa suprata pe lup ca i-am rupt nasul si l-am lasat cu o gaura pe coperta😀

8. Ultimul film de groază văzut…

Nooo, nu mai mai uit la filme de groaza. Ultimul…nici nu-m aduc aminte, era o chestie cu o femeie care mergea in japonia…dar ca sa va dau un titlu la un film de groaza pe care l-am vazut acum vreo 2 ani si de atunci n-am mai vazut decat ala cu Japonia, Let me in. M-am repropfilat si cel mai aproape de filme de groaza e Supernatural😀

9. Ultimul film văzut la cinema…

Ma lasati cu asta?!

Nu, nu prea merg la cinema. Cred ca ultima data am fost la Harry Potter deci…? A nu, am vazut in scoala altfel Jack si Uriasii :)) Jack arata bine😀

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puţin 5 ori…

…Friends with benefits… ce? V-am zis sa nu radeti!

11. Dă această leapşa mai departe către cel puţin 10 persoane.

Pai majoritatea ati facut-o, deci mai dau catorva bloguri si atat🙂

http://nebuniaisifacelocprintrenoi.wordpress.com/2013/07/30/recenzie-fata-de-hartie-de-guillaume-musso/

http://cartinemuritoare.wordpress.com/2013/07/31/tres-metros-sobre-el-cielo-federico-moccia/#comment-5240

http://krisszu95shinnygirl.wordpress.com/2013/08/02/lecturi-de-vacanta-1o/

http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/2013/08/recenzie-selection-de-kiera-cass.html

http://whispersatmoonlight.wordpress.com/2013/07/24/castigator-wuther-anunt/

http://altfel-de-carti.blogspot.ro/2013/07/provocarea-verii.html

http://thelionbooks.wordpress.com/

12 gânduri despre “Leaspa + Provocarea Verii

Deci...ce parere ai?

