Facts, Things and Tumblr

Ooook. N-am mai scris. M-am chinuit sa fac pdf-urile sa mearga si pe laptopul meu…And I Failed. Se pare ca este peste „indemanarea” mea :)) Trebuia sa merg la mate info ca sa stiu toate alea despre computere si HTML-uri si baze…Daca ma gandesc mai bine, Thank God I Didn’t!!!

Intre timp mi-am downloadat o tona de font-uri cu care sa scriu pe imaginile de Tumblr si iat-o pe favorita mea😀 (a se nota, n-am facut decat vreo 3 da’ cui ii pasa :)) )

Pentru varianta in romana intrebati-ma :D

Si restul  (impreuna cu inca (,) cateva care sunt de pe alte Tumblr-uri si sunt frumoase) le gasiti aiiiici, pe Ruby Thoughts😀

Vedeti ca mai e un Ruby Thoughts da’ nu-i cel bun pentru ca nu are url rubythoughts.tumblr.com si ma enerveaza ca nu pot sa pun liniuta intre ruby si thoughts ca cica are deja cineva, dar eu nu l-am gasit :)))

Stiati ca Word-ul e un mare nesimtit? La fiecare linie de dialog imi mai adauga una dedesupt si cand setez sa nu imi mai adauge nimic se pierd setarile * I HAAAATE YOUUU!*

ati observat ca nu ma mai semnez? Da, era prea mare aia si vreau sa-mi fac alta dar n-am idee cum, deci deocamdata raman asa…in plus e cineva care nu stie ca sunt Rya??  Oricum, pana imi fac alta nu o mai pun pe cea veche…

Nu uitati sa instalati aplicatia The fictional kiss de aici 😀

Si iubesc melodia asta…

 

6 gânduri despre “Facts, Things and Tumblr

Deci...ce parere ai?

