Teaser: story

Ok, bine, poate va dau cu lingurita si poate ca o sa ma urati din cauza asta *nu ma uraaaati* dar deocamdata va las cu un mic „teaser” din ceea ce o sa fie. E cel mai nou proiect al meu (si cel mai complex), adica o noua poveste – politista.

Poate suna ciudat, dar nu are inca personaje si repere spatio-temporale, iar titlul l-am pus simplu, inspirat de Agatha Christie care-si pune titlurile la fel de simple si la obiect si il puteti gasi acolo sus la Stories: „Fata cuminte”.

Si va spun, nu are personaje, pentru ca n-am avut timp sa le gasesc nume complicate sau cu un oarecare inteles/secret ascuns – pentru ca e pasiunea mea sa gesesc nume care semnifica ceva. Am notat fiecare personaj cu ceva de gen VSA ( Vecina sotiei A :)) e ciudat, dar functioneaza, nu-mi mai ocup mintea cu tot felul de alte informatii ci doar ma iau dupa acronimele astea😀

Deci daca gasiti vreun grup de litere de genul in fragmentul de mai jos, sa stiti ca tine locul unui nume. Momentan, personajul principal e notat ASB (si nu, nu va spun ce inseamna, iau tot farmecul🙂 )

Si asta ar fi fragmentul:

„-Deci, un jaf? intreba AJ proptindu-se de tocul usii.

DET intorcea pe toate partile un breloc colorat care fusese mai devreme pe noptiera din dormitorul fetei.

-Poate. raspunse fara sa-i acorde prea multa atentie, prins in cu totul alta problema.

– Ce altceva ar putea fi? Hotul intra, nu se asteapta sa fie cineva acasa, loveste, apuca ce i se pare mai valoros si fuge. Simplu. AJ ridica din umeri asteptand confirmarea, insa DET, rasucea intre degete acel dreptunghi de plastic. Lipseau multe detalii. Cum intrase ucigasul, de ce nu fusese vazut, arma cu care o omorase pe ASB si cine ar fi putut s-o faca. Deocamdata, n-aveau suspecti. Tot ce avea era acel mic indiciu din mainile sale sa-l conduca…”

Povestea e in sine simpla, iar personajele principale sunt DET (care nu-i asa greu de intuit ce rol joaca, inspirata am fost alegand prescurtarea asta :)) ASB si, normal ucigasul/ucigasa ) iar pentru ca nu pot sa nu ma apropii un pic de genul „meu” a trebuit sa strecor o poveste de dragoste.

Desi stiu ca nu v-am dat cine stie ce, sper sa va sporesc un pic interesul😀

12 gânduri despre “Teaser: story

  1. Suna foarte bine micul fragment. Sincer nu am mai citit pana acum vreun fic politist, firar, eu nici carti politiste nu citesc pentru ca nu am rabdare.Dar suna bine, si chiar abia astept sa pui primul capitol🙂

    • Mi-e imi plac dialogurile alea care dau indicii de unde nu te astepti, d’asta am vrut sa incerc si eu…plus ca toate povestile de la baza sunt de obicei simple, si cum imi sta mie bine – adica sa fac opusul, eu am facut o complicatie din aia ciudata d’amea :))

  2. Buna…. stiu ca am intarzit cu comentariul cam…. stiu si eu… un an?… dar am vazut ca ai scris ca vrei sa dai nume care sa se potriveasca cu caracterul si rolul personajului… ei bine eu vreau sa fac acelasi lucru dar nu reusesc… vreau sa termin o carte si sa o public la o editura dar nu am numele personajelor… si aici intervii tu… te rog din suflet sa ma anuti sa le gasesc nume potrivite… poate tu stii mai multe ca mine si cine stie… daca ma poti ajuta spune-mi ca sa iti spun ce tip de personaj am si cam ce tip de nume as vrea sa ii dau….:-)

Deci...ce parere ai?

