REMINDER ~ CONCURS

Stiu ca am lipsit zilele astea doua dar n-am mai citit mai nimica, n-am fost nici acasa -> am ramas datoare se adaug in bara laterala niste bloguri dragute si o s-o fac indata🙂

Oricum, vreau sa va amintesc ca(,) concursul se termina in data de 8.08 deci mai aveti vreo 10 zile😀 Pentru cei ce nu mi-ati trimis compunerile, deocamdata am doar 2🙂

Le astept si pe celelalte, intre timp scriu ceva nou care sper sa va placa, e prima data cand atac genul politist si sper sa-mi iasa desi mi-a trebuit un plan de vreo 4 foi ca sa pun toate indiciile si toate lucrurile cap la cap si e prima data cand stiu bine in ce directie merg🙂 Chiar mi-a folosit tabara NANOWRIMO – desi n-am scris nimic in cadrul ei, am citit toate sfaturile. E diferit sa scriu o poveste de-a intregul si nu „pe parcurs” cum am facut la cele pe care le am deja😀 si imi cam place, desi imi impune ceva restrictii.

Oricum, e oarecum obositor sa te gandesti la toate micile detalii si indicii implicate si nu rezist fara sa-mi notez o multime de lucruri🙂 Dar in acelasi timp e placut pentru ca n-am mai lucrat pana acum asa intens, desi n-am scris decat 2 capitole pana acum, ma simt de parca le-as fi scris mai bine, mai precis si mai potrivit genului de care apartin decat tot ce am scris pana acum🙂

 

3 thoughts on “REMINDER ~ CONCURS

    • Eu chiar sunt multumita de tema si povestea abordata si sper sa fie si pe placul vostru (macar sa ajung cu ea la jumate ca sa fiu sigura ca pot s-o termin🙂 atunci o postez ) chestia e ca ma simt mult mai „stapana” pe ea fata de restul😀

Deci...ce parere ai?

