Summer Tag

SUMMER TAG!!  Merci Mariaalaaura😀

Reguli:

–          Preia imaginea Summer Tag în postare;
–          Răspunde la cele 12 întrebări (pozele de la unele sunt doar opţionale);
–          Dă mai departe

1. Care este cea mai ieftină şi cea mai scumpă carte din biblioteca ta? 

Uh, daca nu se pun cele pe gratis de la concursuri si autori o sa zic cartile din seria Ashleys, m-au costat 3 lei fiecare (cum sa te coste 3 lei o care o.O :)) )

2. Ce carte e o „plăcere nevinovată” pentru tine, şi ai reciti-o cu drag?

Placere vinovata…Nopti de patima. :) Asta da carte…18+ Trebuie sa zic ca mi-a placut mult. Iar daca nu o citueam pe asta as fi zis Georgina Kincaid, orice volum. Si nu mi-o luati in nume de rau, n-am o obsesie pentru cartile cu scene de sex…dar chiar sunt bune, cartile ma refer. Si au genul ala de actiune care nu te lasa sa te plictisesti. Inca n-am gasit o carte la care sa-mi placa descrierile, deci deocamdata cele cu actiune sunt „drogul” meu.

3. Ce calităţi şi trăsături fizice ar trebui să aibă un personaj ca să te cucerească?  Şi care personaj s-a apropiat până acum de „perfecţiune”?

Un amestec  intre Dean Winchester si Damon Slavatore (scuze ca am amestecat seriale, dar n-am gasit un personaj ca si Dean in carti :D) si cu cateva linguri de Adrian Ivashkov. Da, glumele, muzica  si … fata lui Dean cu felul protectiv de a fi si sarcasmul lui Damon… si ceva din zambetul si poreclele lui Adrian. Asta e baiatul meu perfect.

(abia astept al doilea film din academia vampirilor sa am that freakin’ poza cu Adrian Ivashkov…can’t wait!!! )

4. Ce carte ai tot amânat să o citeşti din cauza lipsei timpului sau a lenei? 

Multe. Mai ales continuari de gen: Elita intunecata, Eve, Ashleys si Cercul secret. Cand stiu ca prima carte m-a dezamagit, mi-e cam greu sa trec la a doua…dar pana la urma o fac, pentru principiul ala de a nu lasa carti/serii neterminate sau necitite in bilbioteca.

5. Cu care autor ai o relaţie de iubire-ură şi de ce?

Rachelle Mead. Si vreti sa stiti de ce? Pentru ca a scris cea mai frumoasa, plina de aventuri, suspans, dragoste impartasita/neimpartasita, cu personaje cuceritoare si pe personalitati aparte, cu o istorie proprie si o civilizatie noua…adica seria Academia Vampirilor. Apoi mai vine cu succubi superbi si urmariti de trecut, gasca de nemuritori ciudati, nefilimi indragostiti si scriitori indragostiti de demoni…adica Georgina Kincaid. Si apoi mi-a luat-o pe Rose si mi-a dat-o pe Sage si Sage nu e acelasi lucru cu Rose: Sage nu se ciondaneste cu Adrian, Sage nu e „activa”, Sage nu e centrul atentiei tuturor si e prea infipta in reguli. Sage nu e personajul puternic si competent cu care am fost obisnuita…bine, competenta este dar in anumite limite. Si stiti ce i-a facut lui Adrian? L-a lasat cu inima franta. Cum sa nu o iubesti si sa nu o urasti pe Rachelle Mead?!

6. Ce carte te-a cucerit în timp ce o citeai, dar după o vreme de când ai terminat-o ai realizat că nu e aşa minunată? Şi ce anume ţi-a schimbat părerea despre ea?

10 lucruri pe care le-am facut…i-am dat nota cam mare, desi nu a fost slaba, nici pe departe, mi s-a parut ca a fost doar fericirea aia de moment sau ceva de genul. Dupa nu mi s-a mai parut asa nemaipomenita, comparativ cu restul.

7. Stilul cărui autor e unic pentru tine şi de ce?

Suzanne Collins. Trebuia sa fie si ea printre favoriti, nu? Intr-adevar, cartile sunt in sine ceva nou si un „fenomen” dar se distinge prin claritatea cu care povesteste. Poate parea usor sec, lipsit de sentimente, dar Collins se rezuma la fapte cand e vorba de asa ceva. Katniss nu iti spune cum se simte, iti transmite asta prin ce face. Si asta reiese cel mai clar in timpul jocurilor, cand trebuia sa comunice cumva cu haymitch. Poate ca pare cumva simplu felul cum sunt scrise cartile, obiectiv, dar e placut. L-as recunoaste oriunde.

8. Care e cea mai subţire şi cea mai groasă carte din biblioteca ta? 

Subtire: Mara Bujoreanu de I.A.Bassarabescu (am cumparat-o de ziua scolii )

Si groasa…marea batalie: Zori de zi (Stephenie Mayer) vs Intoarcerea: Suflete Umbra (L. J. Smith) Vs Dex :)))

Oricum, Zori de zi e cea mai groasa cu 758 pagini si Suflete Umbra cu 635…n-am prea multe carti groase, trebuie sa mai lucrez la asta😀

9. Ce preferi într-o carte: un triunghi amoros sau o iubire interzisă, şi de ce?

Triunghiul amoros. Iubirea interzisa mi se pare subiect de poezie si nu sunt de acord. Mi se pare o jignire ca cineva sa-mi interzica pe cine sa iubesc, nu-mi face placere sa citesc despre asta.

10. Alege 5 cărţi (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)

Divergent – Antrenanta

In rest nu pun serii. Nu stiu ce volum sa aleg.

E usor sa te iubesc – Sweet

10 lucruri pe care le-am facut – Crazy

Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere – Visatoare ( pur si simplu, la asta ma gandesc :D)

Nopti de patima – smexy ^_^

11. Alege 5 personaje (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)

Off..

Adrian Ivashkov – trouble (da, am stat sa ma gandesc 20 de minute si l-am gasiiiit!!! :)))

Damon Salvatore – loial

Tris – puternica

Rose – hotarata

Magnus Bane – …variat :)))

12. Scrie un citat sau câteva fraze din începutul cărţii pe care o citeşti acum.

Preservation – Rachael Wade

„But this isn’t a story about my coming of age or all the shit I went through growing up. It’s a love story about how I met Ryan. How he stole my running shoes and put reality in perspective for me. In the most infuriating, blindingly beautiful way possible, a way that only he could. And how I wrestled with his influence until the inevitable instilled me with a brand new kind of fear—regret.” 

Si o dau mai departe… pentru ca postarea e programata si nu pot da mesaje pentru ca nu-s acasa dau doar catorva persoane si va rog, oricine o doreste sau nu e pe aici, va rog sa o luati🙂

Lexy, LizzyAleeAlyBlair si cine mai doreste🙂

 

4 gânduri despre “Summer Tag

      • nici eu :))) ehh cand ma trezesc cu un tel de la un macho care imi spune la multi ani de ziua indragostitilor eu sunt ceva d genu”…daa..ura e ziua indragostitilor nu am uitat sa sti ca nu am uitat sii eu te iubesc ” :))))

        • :))) bne de cele mai multe ori cumva ziua aia se transforma in ziua de mancat ciocolata si pufnit dispretuitor la filme de dragoste la mine :))) niciodata n-am fost cu cineva de ziua indragostitilor

Deci...ce parere ai?

