Pustiu

Va amintiti prin septembrie, cand toata lumea anunta ca ia o pauza, sau ca nu mai scrie atat de des din cauza scolii? Din cauza ca o sa fie ocupati si cu altceva? Inteleg, scoala ocupa aproape tot timpul si abia ai timp sa faci o postare uneori, d’apai sa faci mai multe de-odata si sa le programezi ( si totusi, intr-a 8-a, cu examene si cu pregatiri, am facut-o si pe asta si aveam cateva postari pe saptamana. Nu m-am plans ca n-am timp si nu am nicio problema cu cei ce in acea perioada s-au oprit sau n-au mai scris la fel de des…

Dar scoala s-a terminat, e vara, s-a vazut pentru cam o luna de la sfarsitul anului scolar. Toata lumea posta. Aveam cam 25-30 de emailuri pe zi cu postarile altora iar acum toata lumea pleaca in vacanta, sau cum? Pentru ca abia mai vad 4-5 bloguri care mai posteaza.

Si nu zic nu, plecati, plimbati-va, dar acum e destul timp pentru a programa cate ceva. Mi se pare ca s-a cam lenevit blogosfera. Sunt unele bloguri la care te-ai astepta sa posteze aproape zilnic, ca de…sunt bloguri mari, cum au devenit mari daca nu posteaza (si ma refer la cele scrise de fete de varsta mea, sau cu 1-2 ani mai mari ori mai mici, nu la cei care poate mai au probleme cu facultate/serviciu si alte lucruri d’astea). Pur si simplu, toata lumea anunta ca o sa ia o pauza pana vara, ca o sa posteze mai rar, dar mie mi se pare ca erau mai multe postari in timpul scolii decat sunt acum. De vreo saptamana parca toata lumea e plecata. Mai apar vreo 4-5 bloguri care posteaza, dar tot nu prea des.

Tot ce spun e ca ar trebui, macar acum cat e destul timp, sa ai grija de blog ca in septembrie s-au facut atatea promisiuni ca in vara se vor intoarce in forta atatea boggerite… Pentru ce, Dumnezeu, exista programarea daca nu pentru zilele cand pleci in vacanta sau nu poti sa postezi?

Eu una, cred ca prefer anul scolar, acum nu mai am ce sa citesc si pe cine sa urmaresc…

3 thoughts on “Pustiu

  1. Asa e, ai mare dreptate in ceea ce zici. Toata lumea face chestia asta, si chiar e o porcarie. Si eu am promis pe la inceputul anului trecut ca o sa fac si o sa dreg, dar din pacate am avut cateva probleme in familie si nu am avut mare acces la calculator. Imi pare rau ca am facut lucrul asta.Mai bine nu promiti nimic, pentru ca uite ca niciodata nu stii cand se poate intampla ceva. Acum nici nu mai vreau sa aud de promisiuni, e blogul meu si postez cand vreau si ce vreau. Adevarat, si eu vreau sa postez mai des, dar uneori pur si simplu nu am chef, si decat posturi zilnice si fortate, mai bine doua pe saptamana si alea calumea.
    Vreau sa te felicit,Rya, pentru ca intradevar blogul tau a fost mereu activ desi ai avut o perioada stresanta. E de admirat ceea ce ai facut si inca faci, desi ai si tu ca toata lumea o viata personala. Sunt sigura ca toti te apreciaza, si nu degeaba blogul tau e atat de vizitat.Meriti pe deplin🙂

    • Multumesc mult!🙂 Nu voiam sa para ca scot in evidenta asta, ca al meu a fost activ – dar stii, te oftici cand vezi ca tu muncesti si unii scriu o singura data pe saptamana sau nici atuncea si au o gramada de comentarii si vizitatori, nu dau nume, dar ar fi vreo 3-4😦 A fost momentul de oftica :))

Deci...ce parere ai?

