Aplicatia The Fictional Kiss pe Android

Yeeey!🙂

Da, de azi, in Playstore si aplicatia blogului The fictional kiss, o aplicatie KIRA 1, creata de Sergiu FUNIERU, de la GetKIRA.com, caruia ii multumesc foarte mult ca s-a oferit sa ma ajute pentru ca eu as fi ramas muuult timp cu „Vreau si eu aplicatie, dar habar n-am cum sa fac…”🙂

De acum puteti accesa blogul meu si primi articolele noi direct pe telefon, puteti avea o legatura la  blogul meu direct de pe ecranul principal si e mult mai usor de accesat decat dintr-un browser pe telefon.

Eu sunt extrem de fericita, pentru ca am vazut la altcineva si imi doream si eu si mai ales pentru ca nu ma asteptam sa o si primesc😀

Puteti descarca aplicatia si scanand codul QR de mai jos:

ghg

Si acum sa explic cum sta treaba cu codul QR ca nici eu nu stiam prea multe pana acum cateva zile cand m-am decis sa aflu mai multe vazand pe alt blog🙂 Ca sa il scanezi iti trebuie o aplicatie pe smartphone gen QuickMark (eu pe asta o am pentru ca e cea mai populara din cate am vazut) si e foarte simplu de aici, intri in aplicatie care iti deschide camera foto cu un chenar in care sa se incadreze codul si totul e automat. Codul se scaneaza si iti apare o alta „fereastra” cu link-ul la care duce🙂

Acesta duce la aplicatia mea, pe care o puteti instala aici: Aplicatie The Fictional Kiss

5 gânduri despre “Aplicatia The Fictional Kiss pe Android

Deci...ce parere ai?

