Recenzie Fantomele ne stiu toate secretele

Cea mai horror carte si nu datorita povestii…

https://i1.wp.com/www.ledabooks.ro/images/thumbnails/0//800/Fantomele-ne-stiu-toate-sec.jpg

Nu ma mai stradui sa pun altceva, va spun doar ca am citit-o de vreo 5-6 luni, nu-mi aduc aminte toate amanunte, dar a fost prima carte pe care am citit-o doar ca sa fie citita.

Ii lipseste cu desavarsire originalitate si asta se vede din replici si situatii. Actiune n-are cine stie ce iar descrierile nu-s bine structurare. Amanunte lipsa importante care te impiedica sa iti imaginezi povestea si personajele, despre care sa nu mai spunem ca snt foarte cliseice. Stereotipuri de tipul grupul popular si fata marginalizata. Pai si eu as fi marginalizata daca as aparea in fata tuturor ca o barfitoare si o santajista cum apare Cass pentru ca stie toate lucrurile rusinoase despre toata lumea si nu stie cand sa se opreasca.

Nu mi s-a parut ca exista un anume punct culminant si un final. A lasat totul in aer, de parca autoarea avea ceva mai bun de facut. In plus, ii plac listele. Erau vreo 3 acolo care nu-si aveau rostul.

E genul de carte de citit cand ai 10 ani si descoperi ca iti place sa citesti…genul de carte care ar fi frumoasa si buna atunci cand n-ai citit ceva mai bun, adica la inceput de tot.  Practic nu o avantajaza nimic: felul autoarei de a scrie, sec, cu descrieri unde nu trebuie si fara prea multa actiune – iar cea care este, lungita pe mult, povestea in sine care ar fi fost frumusica, poate, daca ar fi avut un punct culminant si un final si personajele total neoriginale.

Imi pare rau ca nu pot spune ceva bun, poate doar ca ideea a fost draguta, buna, cu potential dar acel potential n-a fost exploatat cum trebuie.

N-am dat 1 pana acum, dar n-am ce-i face, asta, Nu plange sub clar de luna si Damnare sunt in top 3 mari dezamagiri…

1

5 thoughts on “Recenzie Fantomele ne stiu toate secretele

Deci...ce parere ai?

