OMG! I’m in!!! Liceuuuu!

Stiu, stiu, stiu…o recenzie, un capitol, ceva…

Dar nu! Azi nu!

AM INTRAT EXACT ACOLO UNDE AM VRUT!!!!

image

*partyyyyyy!!!! * pentru asta fac maine concurs si vreau sa-l fac dublu – normal si ceva de creatie – am eu o idee si v-as invita pe toti la un mic concurs, in special bestiutele alea care se stiu ele si care fac mereu numai concursuri de creatie, sa va dau si eu ceva de factu *Va provoc, fetelor!! *

Da’ in alta ordine de idei…

Iey!!! Am intrat – am intrat – am intrat – am intrat !!!

Si maine tre’ sa imi vina vreo 4 carti😀 Si viata e frumoasa ca tata si bunica mi-au dat bani cadou si o sa am ce cheltui!! LIFE IS PINK!!

 

20 de gânduri despre “OMG! I’m in!!! Liceuuuu!

  1. Oh God!!!Rya,you make me so proud!!Ohh,my baby just got in highschool!!!!Ce ma bucur pentru tine!!!Eu cred ca ma voi bucura la facultate ca doar pe aia o s-o aleg de pe bunul plac.Ei bine,pentru tine dau o petrecere d-aia „homemade by B” si mie mi-a spus o matusa ca anii de liceu sunt cei mai frumosi iar eu iti urez bafta,mult noroc la profesori (believe me,o sa ai nevoie😉 ) si s ate distrezi ca in filme/carti/auzite :))
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Ma bucur atat de tare pentru tine :)))

    • uiiii daca dau de un vampir sclipicios se duce tot de rapa deci ca in ANUMITE carti :))))) de preferat un serial ceva cam TVD sau GG😀 merci, love!!! Sa stii ca amenintarea e si pt tine :))) numa’ voi cu concursuri de creatie?
      Eu topai prin casa =))

      • Ioooi,trebuie sa caut numarul agentiei care inchiriaza pasteri si sa ma ascund? *jeeez,ce am facuuuuut?!?!!*
        =))) La mine e ca GG,pe bune,adica toti haterii pe mine si Cris insa au si de ce :))) Sper sa ai mai mult noroc si la colegii de clasa😉 >:D< *bigbearhug*

        • a deja am vb cu vreo 2 si una e de la mine din scoala deci macar asa cat de cat m-am scos (+una din alea doua e big fan jurnalele vampirilor deci am cu cine sporovai de Damon😀 – in sfarsit gasesc si eu pe cineva :))) in aceeasi clasa cu mine😀
          Te gasesc oriundeee eu sunt peste toooot!!! :))) il iau pe Dean si te vanez prin pesteri😉

        • uuu fantoma Rya vine dupa tine….!!! nooo nu ma fac fantoma ca ma vaneaza Dean si Dean e febletea mea si nu tebuie sa ma vaneze deci facem pereche si te vanam pe tine =)))))) B uite ce faci, ma tranformi intr.o nebuna ciudata :))))

  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! felicitariiiii felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAA ai reusitttt bravoooooooooo !!!!!!! uraaaaaaaa !!!!!!!!>:D:P revenind:)))) felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari felicitari si inca o data FELICITARIIII!!!!! if you ask ,yes i’m crazy😀

  3. Aww,felicitari Rya !:*******
    Stiu si eu cum e senzatia asta.ca ai intrat la un liceu de mult dorit !!!Yeyy,cea mai bestiala =p~.
    ah,ce sa-ti zic,sper sa ai noroc la colegi (Pe bune,macar sa ai vreo 10 ok…altfel..:))) si mai ales,la profesori ca vei avea nevoie.Si trebuie sa fii tare din prima,ca sa-si faca o parere buna despre tine.:>Sa te pui bine pe langa ei .:>
    Ah,Filoloaga ca mine .>:D<

Deci...ce parere ai?

