Lectura 7 :) adica ultima

Deci… finalul

197de-mdl

Azi am fost plecata si n-am mai citit decat vreo…

Pagini citite azi: 273 din E usor sa te iubesc si am terminat-o🙂

Asta face…

Pagini citite in total: 1274 pagini in total

Carti citite: 3

Lenesaaa… hai sa zicem 3 si doua jumatati😀 deci cam 4 daca adunam :))

Oricum, a fost frumos, am vazut cam cat pot sa duc intr-o saptamana si n-am renuntat la nimic, ba din contra, am iesit des si am facut si multe alte lucruri, deci sunt destul de mandra de mine ca am citit peste 1000 de pagini😀

 

Deci...ce parere ai?

