Recenzie – Doar cei buni spioneaza de tineri

Autor: Ally Carter

Titlu original: Only the Good Spy Young

Nr. pagini: 235

Editura: Leda

Rezumat/Synopsis:

Cammie îşi petrece vacanţa de iarnă la Londra, împreună cu Bex şi părinţii ei, şi se află sub pază strictă. Dar profesorul ei de Operaţiuni sub Acoperire ─ acuzat de trădare şi devenit unul dintre cei mai căutaţi oameni de pe Pământ ─ reuşeşte să înşele vigilenţa celor care o supraveghează pe Cammie şi vorbeşte cu ea, cerându-i să „urmeze porumbeii”, după care sare de pe Podul Turnului în Tamisa. Cammie nu înţelege de ce profesorul ei cel sexy odinioară pare că şi-a pierdut minţile, şi mai ales de ce după întâlnirea cu el este luată la întrebări de agenţii MI6. Grozavă vacanţă, nu? Cammie se întoarce apoi la şcoală, pentru a descoperi că şi securitatea colegiului a suferit mari modificări, şi că toate pasajele secrete sunt acum blocate, iar şcoala cea iubită pare mai degrabă o închisoare. Lumea lui Cammie e întoarsă cu susul în jos şi ea nu mai ştie în cine să aibă încredere ─ prietene, profesori, colege. Iar pe măsură ce timpul se scurge şi pericolul creşte, Cammie devine sigură de un singur lucru ─ nu poate să stea cu braţele încrucişate şi să aştepte să fie salvată de ceilalţi! Trebuie să afle motivul pentru care Cercul (un grup terorist malefic, atât de secret încât prea puţini ştiu despre existenţa lui) continuă să fie pe urmele ei… şi asta cât mai repede! Iar când Zach începe să-şi facă apariţia din ce în ce mai des, în locuri şi situaţii total neaşteptate, Cammie îşi dă seama că are într-adevăr nevoie urgentă de răspunsuri. Căci, de data asta, miza n-o mai reprezintă doar inima ei, ci şi libertatea, prietenele şi familia sa.

Parerea mea:

Ei bine, desi am vazut ca sunt foarte multe pareri pozitive s.a.m.d. mi-a fost foarte greu sa citesc cartea asta.

Ce face speciala cartea a patra din seria “Fetele Gallagher”, hmm, un singur motiv: detalii peste detalii despre Zach şi Blackthorne.
Nu stiu altceva. Ni se da raspunsul multor intrebari, dar ne tine intr-o continua dilema inca de la primul capitol. Am crezut ca, gata, asta e ultima carte, pentru ca incepusem sa aflam multe lucruri despre Blackthorne si Joe Solomon si totusi…Cammie n-a scapat? Şi cum ştim deja că spioana noastră urăşte să fie lasată pe lângă subiect, de data se implică şi mai mult, la mijloc fiind siguranţa proprie ,însă şi a celor apropiaţi ei.De asemenea trebuie să găsească o cale să demonstreze că Joe Solomon este nevinovat ,contrat tuturor acuzaţiilor care i se aduc. Rezolva cu toate si apoi…pleaca. M-a lasat pur si simplu in pom.
In plus m-am chinuit rau cu cartea asta, desi a avut o groaza de actiune parca imi jucau ochii printre randuri. Nu stiu, m-a pierdut de multe ori, n-am putut sa remarc detalii, inafara de cele importante. Nu cred ca am tinut pasul cu ea sau poate ca i-au lipsit descrierile pentru ca mi se pare ca am trecut de ea ca gasca prin apa. Nu s-a lipit nimic de mine, ca dovada, n-am decat un citat si ala de prin primele pagini.
Antipatia mea fata de profesorul nou de Op-Acop, impartita si de fete, sper ca e ceva normal. Era prea ingamfat si prea cu nasul pe sus sa fie profesor si stiam de la inceput ca, probabil, nu e.
In rest, nu prea mai am ce sa spun, sper sa iau repede volumul 5 ca nu vreau sa raman cu intrebarile🙂
Oricum, nu-s multumita de cartea asta, iata citatul iar nota mea e 2/5😦
“Cei şapte pretendenţi ai lui Bex au îngenuncheat lângă ea pe gheată,în timp ce pe mine patinele mă trăgeau tot mai aproape de băiatul care zăbovea lângă mantinelă.
-Am impresia că ţi-e frig, am reuşit cumva să spun.
-Am avut o geacă mai groasă,dar i-am dat-o unei fete.
-N-a fost prea inteligent din partea ta.
-Nu,a răspuns zâmbind cu un aer cunoscător şi clătindind din cap.Probabil că n-a fost.”
2

3 gânduri despre “Recenzie – Doar cei buni spioneaza de tineri

1. sti ca in una din untimele 2 Cami il intalneste pe tatal ei :D/?…nu am citito dar cum ai spus si tu si eu la fel am auzit multe chestii bune despre carte darr…acum depinde sa vedem ce gasim si in volumele urmatoare😀 ps daca ai timp am postat ceva ….interesant pe blogul meu :))))