Actualizare + Lectura 5,6

Ok, ok gata.

Stiuuu, saptamana asta am lenevit rau, dar mi-am facut Tumblr-ul altfel pentru ca am descoperit si eu miracolul😀

Iata TUMBLR  si l-am numit Ruby Thoughts – isn’t it sweet?!

Ador numele ala🙂

Oricum m-am chinuit ceva la el si dupa am realizat ca se misca prea incet…pusesem cursor cu mustacioara si a trebuit sa-l scot😦

In continuare puteti sa ma intrebati orice si pe Ask.fm pe care-l gasiti acum si pe Tumblr acolo in bara din stanga😀

Asa si cu Maratonul de lectura *sunt praf*

197de-mdl

 

Pagini citite (azi si ieri) – 152 pagini

Pagini citite in total – 1001 – uite aici numar simetric, like a boss :)))

Carti citite in total: 2

Pai am ramas la jumate cu Misterul crimei fara cadavru si Preservation si am inceput E usor sa te iubesc

Si maine si poimaine sunt plecata deci probabil ca n-o sa citesc mare lucru… mdah, s-a dus maratonul si eu n-am citit decat 2 din 8…poate sa fac 5 daca reusesc sa le citesc pe alea 3😀

signature

 

Un gând despre “Actualizare + Lectura 5,6

Deci...ce parere ai?

