Palavrageala + Lectura… 3+4

Mdah, iar am fost lenesa.

Ieri, practic, mi-am rupt picioarele incercand sa merg si eu o data la alergat :)) am alergat 4-5 ture si bye-bye!

Asa si dupa m-am dus sa mananc un hamburger  ( -_-‘) ca sa ma asigur ca n-am sa slabesc…

Oricum, in ceea ce priveste cartile, nu stiu cat am citit miercuri (putin, oricum) dar am terminat Insurgent ieri seara si stiu ca marti eram la pagina 94…ceea ce inseamna ca am mai citit 350 de pagini in ultimele 2 zile (fix, n-am vrut🙂 ) Le trec ca si cum ar fi citite ieri:

Pagini citit azi (ieri) : 377 – am citit si inca 27 de pagini din Preservation

Pagini citite in total…: 472 + 377 =  849

Uuuu ma aproprii de 100o!!!

Asa si carti citite: 2 – Insurgent si Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere😀

signature

5 gânduri despre “Palavrageala + Lectura… 3+4

  1. stiu cum e…vara trecuta alergam la greu si faceam foarte mult sport (pe bune la un moment dat am avut si patratele ) dar acum…nu cred ca sunt in stare sa alerg vreo 3 kn ca gata nu mai pot …:(

Deci...ce parere ai?

