Inainte de culcare 3 :)

Ok… so back in business🙂

d0387-hermione_reading_before_bed_by_lincevioleta-d5t9ofg

Stiti deja, provocarea a fost lansata de Buburuzabia in blogosfera si constituie un mod de a-ti tine la curent cititorii cu ceea ce citesti si de a-ti spune parerea despre carti in alt mod decat printr-o recenzie…

979513_602911933072729_1587367005_n

Da, de-o vreme dorm si cu sticla de apa din frigider ca e rece :))

Oricum, Preservation mi-a demonstrat ca nu am eu o problema cu cartile in engleza de imi ia foarte mult sa le citesc si sa le urmaresc actiunea ci e vorba de cum sunt scrise. Cred ca am dat note cam mari cartilor pe care le-am citit pana acum in engleza pentru ca ma gandesc ca stilul in care au fost scrise m-au fortat sa citesc asa incet pentru la Preservation nu-mi dau seama cum trec paginile, o citesc foarte usor, desi si celelalte aveau o idee originala si toate cele. Oricum, cred ca acum vad diferenta intre stilurile diferite de scris (mai bune sau mai rele) si in engleza.

Desi nu e fantasy, are ceva special. Ori Rachael Wade se pricepe foarte bine la replici ori e ceva ce te tine strans lipit de cartea asta. Kate si Ryan sunt personaje diferite de ce-am citit pana acum. E prima data cand nu citesc despre adolescenti sau fete de 16 ani care descopera cine-stie-ce puteri si nici despre personaje de peste 40 de ani…imi deschide in fata alt loc nou: universitatea. Plus faptul ca sa ai un profesor cu niste replici ca alea… imi place ca amandoi au propriile lor povesti triste care ii fac sa fie ce sunt acum, ca amandoi sunt genul de oameni hotarati si care spun ce gandesc. Si cel mai mult imi place de Kate pentru ca nu tine cont ca ii e profesor sau ca e ceva mai mare decat ea ci are curajul sa ii raspunda si se se certe cu el…

Ok, cam atat am citit deocamdata dar am sentimentul ca e una din cartile alea care te tin captive deci ma pun pe citit si dupa ma apuc de E usor sa te iubesc😀

signature

One thought on “Inainte de culcare 3 :)

Deci...ce parere ai?

