Capitol!! + Lectura ~ 3

Ok, ok… am avut una/doua din zilele alea in care stii ca ai ceva de facut si uite-asa, tocmai pentru ca trebuie sa faci aia, n-o faci.

Eh si asa nici n-am citit nici n-am scris, dar sper ca ma revansez cu capitolul asta din O flacara in noapte: El si ea

Iar daca vreti sau asteptati ceva romantic…ei bine, vreau sa vad ce credeti pentru ca am impresia ca e ceva cam in ceata acolo😀

Asa si momentan sunt in redecorare cu Tumblr-ul meu dar daca vreti, il gasiti aici😀

Si intrebati-ma orice aici😀

 

Deci...ce parere ai?

