Lectura ~ 1

Ok, deci in cadrul Maratonului de lectura, pe ziua de azi (pana acum) am asa:

197de-mdl

Pagini citite azi: 338
Pagini citite în total: 338
Cărţi terminate: 1 
Am citit Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith si am inceput ( 68 pagini) Misterul crimei fara cadavru de Agatha Christie.
Si azi, AAAAZI e cea mai buna zi… am citit, am ascultat muzica din aia de broken heart si rock din ala care te sustine moral si m-am plimbat vreo 1 ora ca sa-mi verific optiunile si inca vreo 2 ore mai tarziu ca sa ma uit la vitrine cu haine pe care nu pot sa le cumpr ^_^ no money here ^_^ si m-am intors acasa si am gasiiiiiit INSURGENT !!! Da, da, da, da, daaaa! Mama ma iubeeeste! E dovada cea mai buuuna!!
Deci intrebare pentru Larisa Papy… pot sa adaug inca o carte pe lista *puppy eyes* te rooog, trebuie sa citesc Insurgeeent *_*
Ok, gata cu miorlaitul😀
signature

2 gânduri despre “Lectura ~ 1

Deci...ce parere ai?

