Despre…”cum sa”

Cum sa faci mai multe vizualizari pe blog. Adica, iti faci blog si na, ca tot omul, vrei sa ai vizualizari. Si te duci sa te hranesti cu sutele de articole de pe net, scrise de frustrati ca sa obtina iei insisi vizualizari. Acum, nu ma intelegeti gresit, e normal sa vrei asta, sa vrei sa scrii ceva ce sa atraga atentia, dar mi se pare incorect sa le vinzi gogosi. Practic articolele spun acelasi lucru la care s-au gandit toti bloggeri, le trebuie promovare.

E adevarat, articolele de genul „cum sa…” aduc vizualizari si la fel de adevarat e ca followarii ( ???) vin din continut, nu din 2 poze postate si o melodie (doar daca nu cu asta se ocupa blogul tau…:D ). N-am nimic cu articolele de genul asta daca ele chiar sunt bune si te invata ceva.

Ideea e ca nu te poti ascunde dupa deget cu munca, trebuie sa scrii sau nu vad de ce ti-ai facut blog. O sa ai vizualizari cand o sa ai continut si o sa ai continut cand o sa te apuci de treaba. Nu e asa greu de inteles. C

hestia cu „comenteaza pe alte bloguri ca sa primesti si tu comentarii” e relativa, nu poti sa obligi pe nimeni sa vina si la tine pe blog de la un comentariu. Mai e si faza cu lasatul link-ului, aia mi se pare mai usoara, dar nu o sa intre nimeni daca doar apari, lasi link-ul la comentarii si astepti miracole. In cazul asta trebuie sa citesti ca sa fii citit, trebuie sa-ti dai interesul si sa iti spui parerea inainte sa inviti si pe acela pe blogul tau, pana la urma omul se simte bine cand e apreciat si vede ca ai o parere si se poate discuta cu tine: intra apoi si la tine si vede continut de calitate (inca o data, continut) la care isi poate spune parerea.

Bine, razvratire de moment :)) Nu exista un „cum sa ai succes” care sa aiba intr-adevar sfaturi bune.

Si am gasit ieri-alaltaieri un articol interesant care spunea ca nu e bine sa te uiti de mai multe ori la statistici si cred ca are dreptate. Adica daca te uiti la sfarsitul zilei sau la 2-3 zile te simti mult mai bine sa stii ca ai strans atat de mult decat daca te uiti din cinci in cinci minute si o vezi pe fiecare in parte. Iti da incredere si chef sa scrii mai departe sau sa scrii ceva nou. Incercati!!😀

signature

 

6 gânduri despre “Despre…”cum sa”

  1. Sunt foarte de acord cu tine. Şi totuşi, eu nu cred că trebuie să citeşti ca să fii citit. Nu-mi plac persoanele care dau follow doar ca să primească înapoi, dar apoi uită că există blogul tău. E adevărat, eu dau follow back absolut tuturor persoanelor care îmi dau pentru că aşa simt că le mulţumesc pentru că-mi apreciază blogul. Dar nu sunt de acord cu persoanele care îţi dau likeuri şi commuri complet aiurea, doar, doar o-i ajunge şi tu pe la ei. Citesc până la urmă blogurile care-mi plac (ca acesta) pentru că vreau, nu pentru că mă simt obligată s-o fac…

    Iar ca un sfat de la mine pentru cei care vor multe vizualizări, nu-i pupaţi în fund (scuzaţi-mi limbajul) pe ceilalţi şi nu le cerşiţi mila, ci scrieţi din suflet şi o să vedeţi că veţi fi apreciaţi. Doar scriind ce-ţi place şi cât de des posibil, o să atragi vizualizatori. Da, mă rog, îi atragi şi dacă te rogi de ei, dar o să primeşti likeuri fără ca măcar respectivul să fi citit ce-ai scris tu acolo… Şi atunci, te mai simţi apreciat?

    Frumos post, chiar ai spus totul foarte bine!

    • Exact asta vreau sa spun, nu e niciun mare miracol, da ca scrii bine si iti place ce faci e de ajuns, o sa vina momentul cand o sa ai succes, nu trebuie sa-l vanezi🙂 dadeam intr-un timp follow la toata lumea si nu citeam nici jumate’ dar mi-am facut ordine ca pana la urma citesc ce-mi place mie si la fel si cel ce mi-a dat follow mie, adica mi-a dat ca-i place ce scriu iar daca nu, sa se dezaboneze ca n-am nevoie de d’astia care vor numai views si inca un follower😀

  2. Imi place gandirea ta,si iti dau dreptate. Putin rusinata,recunosc ca eu sunt o persoana care uneori merge pe principiul „ce nu am facut azi,las pe maine” cand defapt ar trebui sa fie: „nu lasa pe maine ce poti face azi” si de aici incep sa scada vizualizarile,dar cand pun un pic osu’ la treaba incepe sa se vada o schimbare la vizualizari,chiar si la followers. Totul tine de cat de mult te dedici blogului.

  3. ce pot spune?Tu ai dat glas…su mai bine spus ai scris… cuvintele ce imi umblau de ceva vreme prin minte ,la inceput sa recunoastem ca toti am fost asa ,am vrut repede cat mai multe vizualizari si dadeam follow la toti (sau cel putin asa am fost eu la inceput…bine nu ca as fi acum cine stie ce experta sau sa am blogul de cine stie cat timp) apoi cum ai spus si tu am apasat butonul stop am inceput sa punem rotitele sa se invarta si am ajuns unde a ajund😀

Deci...ce parere ai?

