Oh…fir-ar sa fie, nici asta nu e real

Exact. Cum, naiba, cand nu e dintr-o carte, e dintr-un film, cand nu e din film, e serial… N-ar putea sa-mi pice cu tronc noul vecin?!

Si cum a zis si Blair…TREBUIE sa fac asta😀

Stiu ca e de mult (si va asigur ca stiam de el si mi-a placut de el inca de atunci) dar abia acum am petrecut ceva timp impreuna (vreo 14-15 episoade) si ne-am cunoscut mai bine si trebuie sa vi-l prezint, noua mea feblete:

 

Da, da, stiu…aveam 7 ani cand a inceput serialul ala…dar cum sa rezist?!

Ochisorii aia asa frumosi… miam,miam…

Ah, al naibii, de ce nu o fii vecinul/colegul/profesorul/orice al meu?! Cand voi fi mare (n-am mai zis asta de mult😀 ) ma marit cu un actor :)) de preferat unul care arata ca Dean Winchester / Damon Salvatore. Da, mi-am revizuit topul.

 

11 gânduri despre “Oh…fir-ar sa fie, nici asta nu e real

Deci...ce parere ai?

