Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards

Ieeeei!!🙂 Ii multumesc lui Rachel de pe MyLiONbOOks pentru nominalizarea la A bouquet of three Awards!!

Regulile sunt simple:

Sa impartim aceasta nominalizare cu alte 15 bloguri pe care sa le instiintam printr-un comentariu; dacă va accepta acest premiu simbolic, are obligaţia de a mulţumi celui care l-a nominalizat printr-un scurt articol în care: să-i promoveze blogul, să afişeze imaginile premiilor simbolice, să facă la rândul său alte 15 nominalizări noi şi să împărtăşască 7 lucruri despre sine cititorilor săi.

sunshine-blog-award

versatilebloggernominations-copy

first-best-moment-award-winner1

Si…7 lucruri despre mine:

1. Sa vedem, fac …adica nu fac, imi place sa mi se faca muuuulte fotografii😀 *photo whore*

2. Am devenit obsedata de un joc pe telefon Fun Run, e cu o vulpe aiurita (are o privire de om nebun) si cu alte animale care se intrec si se chinuie sa castige si pun capcane pentru ceilalti si le taie gatul si arunca cu fulgere…mdah, e sadic😀

3.  M-am razgandit in ultimul minut ce liceu sa pun prima optiune :))

4. Am zile din alea in care ma ridic de pe canapea numai sa mananc ca sa pot sa termin cartea pe care o citesc.

5. Am pozitia mea speciala – cu picioarele in sus😀 –  (si perna mea speciala) in care citesc, ca altfel nu ma pot concentra.

6. Cand scriu trebuie sa am o melodie pe fundal cu niste versuri din alea heart-broken ca sa ma inspire  ( -_-„)

7. Din toata familia singura cu care pot vorbi despre carti e bunica🙂

Ok…deci astea sunt, si acum 15 bloguri care trebuie sa primeasca premiul asta:

Lexy’s Crazy World

Lost in Wonderland

Lizzy’s Obssesive World

Where wild roses grow

Make This Go On Forever

XOXO Mikii

Another Books World

Whispers at Moonlight

Sayuki’s blog

Supranatural Love Story 

flyintheworld*-* in your world

falling in love with books

LuckyBooks

Cori’s Bookfrenzy

Love & Passion

Gata!

 

3 thoughts on “Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards

  1. Pingback: Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards | Where wild roses grow

  2. mersiii darrr si eu te-am nominalizat la A Bouquet of Three Awardshttp ://streetland.wordpress.com/2013/07/06/nominalizare-a-bouquet-of-three-awards/ Felicitariiiii >:D< :*

  3. Pingback: Kyra Draft

Deci...ce parere ai?

