Maraton de lectura :D

Da, da,da!! Nu e ca nu-mi gasesc motivatia😀 E doar faptul ca-mi plac provocarile, deci trebuia sa ma bag eu la ceva🙂 Si Some books are to be tasted mi-a dat ocazia :

Durata: 8 iulie 2013 – 14 iulie 2013

Deci saptamana viitoare o sa citesc cat mai multe carti, ceea ce inseamna:

Da, am ce face saptamana viitoare si o sa preiau si eu ideea si la sfarsitul zile o sa scriu asta…sau poate o pun in bara laterala? Vad eu :

Pagini citite azi: 
Pagini citite în total: 
Cărţi terminate: 
Si o sa fac si recenzie la fiecare…sper😀
Oricum, uite carnetelu’ meu nou de citate *verdeee* si le intrument de creatie (laptop) pe care il cheama Dean ca pe a doua mea feblete (primul e Damon😀 )
signature

5 gânduri despre “Maraton de lectura :D

Deci...ce parere ai?

