Castigatori!!

Buuuna! Da, trebuia sa-i anunt de ieri, dar…mdah, n-am fost acasa😀

Deci *tobele* castigatorii sunt:

! Imi pare foarte rau, am sarit fara sa vreau un participant si anume olivian92, care s-ar fi aflat pe pozitia nr. 10 si imi cer scuze din nou ca te-am omis, am trimis ebook-urile si sper sa fiu mai atenta data viitoare si sa ma revansez🙂

Premiul cel mare:

Nr 7:  Andreea Ilie

Celelalte 2 premii:

Nr 11: BabyRalukutza

Nr  10:  Anushka

Untitled

FELICITARI!!😀 O sa trimit maine premiile🙂

signature

7 gânduri despre “Castigatori!!

    • Imi cer mii de scuze, nu am realizat, iar tu chiar erai numarul 10, voi trimite ebook-urile corespunzatoare premiului de la nr 10, data viitoare o sa ma uit de doua ori. Imi pare nespus de rau ca te-am sarit, nu am intentionat.

Deci...ce parere ai?

