Capitol!! + some ordinary things…

Da, mai, o sa scriu si la celelalte, dar deocamdata mi-am revenit cu O flacara in noapte😀

Si gasiti ultimul capitol aici – nu la fel de reusit ca celalalt dar…

Oricum sunt tare stresata ca trebuie sa pun optiunile si……..sunt a 350-a din judet😐

O sa mor!!! N-o sa intru unde vreau, da’ poate pic bine…da’ poate totusi intru….da’ daca toata lumea vrea acolo?!…da’ poate vor aia cu medii mai mici de 9,76…da’ daca vor aia cu medii mai mari? O sa innebunesc…

Oricum, am de facut 2 recenzii si m-am apucat de citit Probabilitatea statistica de a te indragostii la prima vedere si e asa frumoasa! Nu stiu…felul cum e scrisa, pur si simplu imi place😀

Ok, nu stiu cat dintre voi mi-ati citit mini-drama dar treceti pe la capitol🙂 Si ar trebui sa fac ceva, o pancarda ca prima poveste care sa fie citita de cineva care intra pe aici sa fie O flacara in noapte, nu de alta da’ sa-si faca o impresie mai bunicica si sa nu fuga :))

signature

4 gânduri despre “Capitol!! + some ordinary things…

  1. Am trecut si eu prin asta, dar nu uita ca esti PE JUDET. Deci nu toti o sa vrea in orasul tau, corect? App, ai citit a 16-a Luna?Daca ai chef, arunca un ochi… sau pe amandoi.

    • Ce e a 16-a luna? Parca am mai auzit de ea, dar nu stiu despre ce e vorba😀 Oricum, multi vin de la sat si se baga la licee mari ca au medii bune si din cauza asta ma tot sperii eu🙂

  2. A 16-a luna e tot o carte fantasy, dar ca element distinctiv, e scrisa din perspectiva unui baiat. Dupa cum e si normal, apare o fata, Lena, cu probleme dintr-o familie periculoasa de vrajitoare. Are elementele clasice: fete pti, care fac viata grea celorlalti, baieti superficiali, o mama cruda si nebuna( a Lenei) s.a.m.d… Oricum, aici nu eu fac recenziile. mie mi s-a parut destul de tare, si la actiune dar si la romance, cu toate ca eram in faza aia de ” nimic nu va mai fi ca seria Amurg…”.:D

    • Oh, da, e greu sa treci de faza aia, eu am reusit dupa ce am inceput sa scriu :)) Oricum, o sa ma interesez si de ea, o pun pe-acolo pe lista ca n-am prea citit carti din perspectiva unui baiat😀 O sa fie interesant

Deci...ce parere ai?

