Personaj… + Reminder

Invidiez. Sunt om, invidiez.

M-am surprins pe mine insami invidiind multa lume si multe lucruri, insa e prima data cand imi dau seama cat de mult invidiez personajele.

Personajele imbratiseaza nemurirea si totusi sunt condamnate la o viata marginita de cuvinte. Dar acea viata intinsa pe pagini este frumoasa si placuta si cel mai important, sigura. O carte nu e carte fara de final, iar un final rezolva intotdeauna orice problema. Personajele sunt atat de norocoase ca au parte de finalul acela, pentru ca problemele lor au cu siguranta o rezolvare, in timp ce noi avem doar doua optiuni: ne luptam cu ele sau ne inchidem undeva si le lasam in prag, sa ne astepte pana cand vom fi destul de pregatiti sa le stam in fata.

Un personaj e un prizonier al imaginatiei, dar care n-are nicio sansa de scapare si nici nu vad de ce ar vrea sa scape. In fond, lumea lui ii asigura imortalitatea, un personaj nu moare niciodata. Traieste prin paginile cartilor, prin gandurile oamenilor si prin amintirile creatorului sau.

Un personaj e ceea ce mi-as fi dorit sa fiu, pentru ca el deschide ochii si celor mai orbiti de rau, de durere si de lume.

Vreau sa ajut oamenii sa vada ce e dincolo de cuvinte. 

Va amintesc ca pana la 20:00 va puteti inscrie la concursul aniversar de pe prima pagina🙂

signature

7 gânduri despre “Personaj… + Reminder

  1. una, am vazut ca esti indecisa intre mate-info si filologie …pai eu sunt pe sectie de uman dupa ce m-am transferat de la economie, sfatul meu inainte de toate , din propria experienta este sa alegi ceea ce iti place nu ceea ce iti este impus sau dat ca sfaturi caci tu stii ce se potriveste sufletului tau si cand faci alegerea initiala greu ti-o poti remedia …eu m-am chinuit doi ani sa ma transfer si nu ca nu imi placeau mdulele si economia ci ca matematica ocupa un rol destul de important aici..dar in legatura cu facultatile pai ca si facultati poti alege arhitectura , arte si design (dizain) ,poti alege psihologia , jurnalismul , poti alege arheologia , poti alege literele de unde pooti deveni profesor, ai ceva optiuni. Conteaza sa iti placa si sa o faci cu pasiune

    • Merci!🙂 pana acum am fost hotarata pe uman, dar de-o vreme toata lumea zice ca n-ai multe optiuni si mi-era teama, dar asa sunt vreo 2-3 facultati care mi-ar placea si as putea sa le urmez de la uman🙂 Multumesc de informatii

  2. „In fond, lumea lui ii asigura imortalitatea, un personaj nu moare niciodata. Traieste prin paginile cartilor, prin gandurile oamenilor si prin amintirile creatorului” asta mi-a placut a fost deep :X

Deci...ce parere ai?

