Azi vorbim cu… Tequila (aka Bianca Adam) – Interviu

Asta era ce asteptasem! Ei bine, tot pentru faptul ca blogul a implinit 2 ani mi-am facut curaj si i-am luat un interviu Tequilei!!

„Hello! My name is Bianca Adam.

I am going to succeed because

I am crazy enough to think

I can!🙂 „

Canalul ei de youtube il gasiti aici pentru cei ce vor sa mai arunce o privire la cel mai nou filmulet😀

Si le interviu:

-acum e vacanta, dar ai filmat destul de des si in timpul anului scolar, deci cum te-ai descurcat sa iti imparti timpul cu scoala?

A fost destul de greu pana sa ma acomodez cu timpul. Dar acum stiu sa imi planific si sa ma organizez din timp.

-parintii tai au fost de acord de la inceput cu vlogul sau a trebuit sa ii convingi?

Parintii mei la inceput au luat-o drept o gluma dar acum ma sustin din tot sufletul😀

-ce fel de episoade iti plac mai mult: parodiile, adevar&provocare sau fan-mail? Care sunt cel mai usor de filmat si care sunt cel mai greu de facut?

Cred ca cel mai mult imi plac parodiile. Cel mai greu de filmat sunt adevar si provocare.

-cand ai descoperit ca iti place sa faci asta si cum ti-a venit ideea sa faci asta?

Am descoperit cand ma uitam la altii si nu-mi placea cum fac ei treba si voiam sa fac eu mai bine😀

-am vazut ca citesti carti Fantasy (intr-un episod) te-ai gandit vreodata sa faci recenzii? In America multi vloggeri fac asta…tu ce parere ai?

Nu as face asta pentru ca pare destul de plictisitor pentru un entertainer al YouTube-ului sa prezinte o carte pe care e mai simplu sa o citesti😀

-colegii de la scoala si din trupa de dans (care nu participa la filmari) ce parere au? Ce au spus cand au aflat de vlogul tau?

Le place ideea si ma sustin moral in treaba asta😀 Le multumesc!

-de unde numele de Tequila? De ce ai ales asta?

Era o porecla aleasa de mine la inceputul vlogului. Nu semnifica prea multe.😀 Daca m-as apuca acum de vlog as alege clar alt nume.

-doresti sa le spui ceva fanilor tai care o sa vada acest interviu?😀

Le multumesc din suflet pentru ca ei sunt persoanele pe care ador sa le fac sa zambeasca.Sunt minunati, toti!

-si in final, cum ti s-a parut interviul?

Foarte tare! Intrebari bine puse la punct! Multumesc pentru interviu!

Si eu iti multumesc!

signature

3 thoughts on “Azi vorbim cu… Tequila (aka Bianca Adam) – Interviu

Deci...ce parere ai?

