Actualizari ~ News

Cand citesti asta, eu dau examen si probabil ca e 25 iunie. Eu scriu asta pe 24…asa ca fapt divers sa stiti de ce nu zic nimic despre examen, daca e rau sau daca e bine eu tot zic pe aici ceva dar dupa ce termin si cu mate si cu romana😀

Asa, deci cred ca ati observat toti ca am mai schimbat lucruri pe aici…nu? E, va zic eu.

Imi place sa schimb lucruri pentru ca si eu ma schimb. Imi place ca lucrurile sa ma reprezinte si din cauza asta schimb aspectul asta asa des, pentru ca trebuie sa fie ca mine. Si eu cred ca imi plac gogosile si ciocolata, diamantele, culorile pastelate, orice e cu univers/galaxie (si mama nu vrea sa-mi ia colanti, fir-ar sa fie), cartile (normal), imi doresc un tatuaj cu semnul infinitului si imi place sa fac semnul paci, in plus imi plac pasarile – pur si simplu, nu ma intrebati de ce, stiti cand nu imi plac deloc? Cand decid ca e timpul sa raspunda chemarii naturii si tu treci pe dedesubt…naspa momentul, credeti-ma :))) Plus ca ador animeurile si fluturii si uite asa am reusit sa aduc cateva din lucrurile mele preferate aici fara sa incarc prea mult😀

Oricum, noutati avem si la recenzii: doua pagini, una cu recenziile alfabetic, una cu recenziile pe serii.

In plus, am acutalizat pagina About Rya si pagina Contact Me .

In plus am facut Tumblr pentru blog si Ask.fm pe care sa ma intrebati voi ce va trece prin cap😀 (pe care le gasiti pe amandoua si in bara laterala.

Deci sunt vreo 7-8 lucruri  facute luna asta si am vrut sa le scriu aici pentru ca mai e putin si bloguletul face 2 ani!!!

signature

Deci...ce parere ai?

