ask me and things…

Yup, e nebunia aia cu ask.fm pe facebook si cum sa rezist?

Intrebati-ma orice!!! Aici.

Raspund la orice😀 I promise !!

Tot vad ca unii critica si rad de ask.fm cum au facut cu tot felul de „trenduri” da ce e asa de important? Adica, putem sa facem ce vrem, daca tie ti se pare o prostie, stai in banca ta, daca noua ne place nu inseamna ca suntem cu ceva mai prosti ca tine… Am si eu un of, de ce se baga toata lumea in ciorba cand nu-i afecteaza cu nimic, mi se pare aiurea sa declari ca nu-ti place ceva jignindu-i pe altii. Nu zic nu, sa intrebi lucruri serioase pe ask.fm in modul anonim sau sa pui intrebari jignitoare, nu sunt de acord nici eu cu asta, dar asa pentru distractie ce are? Si daca nu e anonim, cu atat mai mult. E alegerea lor daca sa intrebe sau nu ceva si e alegerea lor daca raspund sau nu.

Am o colega care a fost jignita chiar urat de unii oameni in modul anonim si mi se pare josnic, dar daca sunt chestii de genul eu nici nu le-as posta, dar ea le-a pus. Adica e problema ei, nu mai intereseaza pe mine ce injuraturi i-a spus nu-stiu-cine pentru ca nu ma afecteaza.

Am ajuns la concluzia ca absolut orice lucru va fi luat in ras si criticat de oameni care nu l-au incercat sau care n-au nicio treaba cu el,  pentru ca sunt foarte putini care nu se amesteca si nici nu incep sa comenteze degeaba… Scuzati-ma ca tot scriu postari din astea clandestine dar in ultima vreme nu m-am putut concentra prea mult pe scris (si in 2 zile dau exameeeeeeen!!! :)) )

Si inca ceva😀 Cum arata bloguletul acum? Mie imi plaaace! M-am chinuit mai mult decat ultima data dar mi se pare si mult mai reusit…

signature

4 gânduri despre “ask me and things…

  1. Mai, am auzit si eu de site-ul asta si mi s-a parut din prima o stupizenie inventata de oamenii plictisiti de viata, dar daca tot ti-ai facut tu cont, explica-mi si mie, asa ca la analfabeti, cu ce se mananca?

    • Ah pai idea, cel putin la mine e sa ma amuz :)) Stii, mi se pare ca Rose are si ea (ma rog, stiam ca are un loc unde orcine o intreaba orice si ea raspunde si am cautat si eu, si cred ca despre asta e vorba)
      Deci iti faci cont si poti sa intrebi, daca vrei anonim, pe oricine mai are cont ceva…poate sa fie ce mai faci, sau orice intrebare stupida, cred ca nu are un scop precis, nu e retea de socializare. Daca vrei raspunzi, daca nu vrei nu raspunzi, e foarte simplu. Pui intrebari si raspunzi la intrebari.

      • Mda, cu alte cuvinte stupid :)) Eu nici cu FB nu am contact, doar pe mail ce mai intru. Mai, pare asa o distractie pentru vara stii? Cald afara, nu ai altceva mai bun de facut, poate fi amuzant,cred.Oricum, nu ma tenteaza sa imi fac cont in viitorul apropiat :))

        • E un mod bun sa pierzi vremea :)) adica e haios si tot pana incep unii sa se injure dar chestia e ca poti sa publici sau poti sa ascunzi orice intrebare dar cei mai multi publica toate intrebarile fara bun simt si injuraturile si apoi sunt deranjati de ele, adica sa-i compatimeasca lumea, aplicatia asta ar fi buna cu o chestie, ceva de raportat intrebari chiar daca sunt anonime ca iti dai seama ca in baza de date intra numele utilizatorului care a pus intrebarea chiar daca e anonim ca sa se elimine toate injuraturile si intrebarile nesimtite, dar in rest e chiar frumos

Deci...ce parere ai?

