Mi-a fost si o sa-mi fie dor :D Summer post!

Da, mi-a fost dor. Groaznic de dor! 

Mi-a lipsit sa ma trezesc la 11 (poate ca de-asta am fost asa tafnoasa o vreme, pana m-am reobisnuit cu sculatul la 7:30 ca sa-mi fac temele:D )

Mi-a lipsit sa stau trantita in pat in toate pozitiile posibilie doar ca sa citesc o carte intreaga intr-o zi.

Mi-a lipsit sa urmaresc fiecare promotie la carti zilnic.

Mi-a lipsit sa stau 1 ora in bucatarie doar ca sa curat 2 cartofi si sa-i prajesc (Da, la mine gatitul DUREAZA!)

Mi-a lipsit sa fac curat o data pe saptamana fiindca mi-era prea lene sa pun lucrurile la loc.

Mi-a lipsit sa ma scol si sa stau o ora in pijama si cu ciocolata calda (racita si cu cuburi de gheata in ea😀 ) in mana uitandu-ma la desene.

Mi-a lipsit sa dau muzica tare si sa topai prin camera de parca as fi pe scena fara sa ma gandesc ca n-am decat 10 minute ca dupa trebuie sa scriu la mate.

Mi-a lipsit sa ma imbrac in 20 de tinute si sa fac poze ca apoi sa ma certe tata ca are memoria camerei plina :) 

Mi-a lipsit sa stau jumatate de ora numai sa-mi fac parul inainte sa ies undeva. 

Mi-a lipsit statul in fata oglinzi cu diferite bluze/rochii in mana pana sa ma decid cu ce ma imbrac (la scoala am uniforma)

Mi-a lipsit felul in care ma uitam la leptop si el la mine si mi-era prea lene sa scriu dar stiam ca am tot timpul sa o fac.

Mi-a lipsit faptul ca ma hotaram sa fac sport si apoi lesinam de caldura.

Mi-a lipsit (bine, am urat chestia asta, dar tot mai bine decat scoala) sa nu reusesc sa dau de nimeni cu care sa ies pe-afara si apoi sa ma sune mama pe la 6 sa-mi zica ca e tarziu *6!!! Cum naiba la 6?! *

Mi-a lipsit sa ma plimb prin centru pe tocuri numai ca sa se uite ANUMITI baieti la mine pentru ca am uitat sa-mi iau bani sa merg in mall.

Mi-a lipsit – nu prea mult – sa stau intr-un magazin o ora numai pentru o pereche de cercei pentru ventilatorul pus langa raftul cu cercei😀

Si ar mai fi cam un milion de lucruri de spus dar nu cred ca aveti rabdare. 

To-do list for this summer:

– sa repet tot ce am facut si vara trecuta😀

– sa citesc 60 de carti O.o parea un numar mai mic atunci cand m-am gandit la el :)) nu-i nimic, facem noi cumva

– sa vorbesc cu toata lumea de la liceul la care intru 

– sa reusesc sa-i strang pe cativa care vor fi cu mine in clasa sa iesim pe undeva

– sa ies cu toata lumea

– sa ies zilnic

– sa port fuste, lasa-i naibii de pantaloni scurti 

– sa desenez…iubesc sa desenez si totusi nu o fac…WTF?

– sa imi fac unghiile in toate culorile posibile

– sa citesc cartile din ebook ca ma asteapta de prea mult timp…la fel si autoarele care mi le-au dat😀

– sa am grija de Classy ( Pentru cei ce nu stiu, Classy = The fictional kiss = blogul = puisorul meu🙂 )

Si cam asta ar fi…

Poate nu-i asa interesanta postarea asta dar am simtit nevoia sa o scriu😀

signature

3 thoughts on “Mi-a fost si o sa-mi fie dor :D Summer post!

Deci...ce parere ai?

