Inainte de culcare :D

Am vazut-o la multa lume si am zis…de ce nu? O provocare foarte draguta initiata de Buburuzabia  ce consta in a face o fotografie cartii pe care o citesti – pe o perna, in pat, cu ursuletul.

Iata fotografia mea:

975645_591863080844281_940571286_nSi da, aia e o cravata. Ursuletul asta e cel despre care am scris candva, care ma stie pe mine de cand aveam 1 an jumate’ si pentru ca tocmai am terminat 8 ani de scoala in care am fost „terorizati” de intrebar Unde ti-e cravata?  a trebuit sa gasesc un loc unde s-o asez ca sa n-o uit niciodata🙂 Am avut 6 cravate si numai asta a supravietuit pana la sfarsit…

Cartea am terminat-o dimineata, pot spune ca are un subiect destul de simplu si personaje fara valori morale prea stricte, insa e o carte moderna si ilustreaza, dupa parerea mea, bine faptul ca americanii sunt mult mai „deschisi” la anumite lucruri, comparativ cu europenii care au principii destul de stricte in ceea ce priveste bunul-simt, iar asta nu mi se pare un lucru rau, pentru cei de peste ocean. Desi toate cartile pe care le-am citit au aceasta doza de libertate pe care nu o intalnim pe aici, la asta mi s-a parut mai pronuntata, poate putin exagerata. In mare este vorba de o fata care a absolvit jurnalismul la Yale avand datorii imense facute pentru studii si nu si-a gasit de lucru la o revista mare, ajungand astfel la una mondena cu subiecte superficiale. De acolo a fost concediata, dar trimisa de catre directoare la un alt fel de slujba: sa predea unor gemene bogate, frumoasa, rasfatate si rele ca sa le faca sa ia examenul pentru universitate. Acolo se confrunta cu mai multe probleme pana reuseste sa le convinga sa invete si sa se adapteze mediului nou in care hainele de firma sunt cele mai importante. Avem parte si de un triunghi amoros cam superficial adaugat – opinia mea – dar cartea se sfarseste cu un happy end in care toata lumea e multumita.

Tot asa, o carte draguta, dar nu exceptionala.

3

signature

Deci...ce parere ai?

